تا سه شد، بازی شد؛ استقلال فصل 98-99 هم به دنبال رضاییان بود!

تا سه شد، بازی شد؛ استقلال فصل 98-99 هم به دنبال رضاییان بود!

پایگاه خبری فوتبالی- خرید جدید و جنجالی استقلال، پیش از این و در یکی دو مقطع، تا آستانه آبی‌پوش‌شدن پیش رفته بود.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان و وریا غفوری. نام این دو بازیکن چندین باری در فصل نقل و انتقالات در کنار هم شنیده شد. آن جایی که در میان شایعات و اخبار نقل و انتقالاتی زمانی گفته می‌شد رامین رضاییان به استقلال می‌آید و جانشین کاپیتان استقلال می‌شود و بعضی از مواقع هم از جانشینی وریا به جای رامین در پرسپولیس گفته می‌شد. 

دو بازیکن که از جمله بهترین مدافعان راست فوتبال ایران بودند و (حالا رضاییان هم هست) و قطعا هر تیمی که به دنبال بهترین جایگزین یکی از آنها بوده به نام دیگری می‌رسیده است.

در نهایت اما اتفاقی که افتاد این بود که رامین رضاییان آبی‌پوش شد. این بازیکن که در یکی دو مقطع با استقلال مذاکره کرده و حتی گفته می‌شد تا یک قدمی این تیم هم رفته بود در نهایت شایعات را به خبر واقعی تبدیل کرد و عکسش با پیراهن آبی منتشر شد. مهم ترین مقطع در فصل 98-99 بود که باشگاه استقلال در زمان مدیریت امیرحسین فتحی با وریا غفوری به مشکل خورده بود. البته در نهایت وریا غفوری با استقلال توافق کرد و در این تیم ماند تا رضاییان به استقلال نیاید. البته رضاییان و غفوری در تیم ملی با یکدیگر رقیب هم بودند و در نهایت کارلوس کی روش، وریا غفوری را خط زد و رامین رضاییان را به جام جهانی 2018 روسیه برد. این دو البته میانه خوبی هم با هم نداشتند و در اردوهای تیم ملی، زیاد با هم دمخور نمی شدند.

حالا دیگر از وریا غفوری در استقلال خبری نیست تا رضاییان جانشین او شود اما این بازیکن سابقا پرسپولیسی قرار است جناح راست استقلال را بیمه کند. جناحی که به عنوان پست کلیدی همیشه در باشگاه استقلال مطرح بوده و ستاره‌های آبی در این پست بازی می‌کرده‌اند. رضاییان کار سخت و آسانی را در فصل آینده خواهد داشت. کار سخت این است که او قرار است در پستی به میدان برود که بهترین‌های استقلال در آن درخشیده‌اند و کار آسان هم این است که او درخشیدن را خیلی خوب بلد است. او در مصاحبه بعد از ثبت قرارداد حسابی از خجالت پرسپولیسی‌ها درآمد تا نشان دهد که حسابی استقلالی شده است.

4326