استراتژی استقلال در نقل و انتقالات؛ مذاکره با پرسپولیسی‌های سابق!

استراتژی استقلال در نقل و انتقالات؛ مذاکره با پرسپولیسی‌های سابق!

پایگاه خبری فوتبالی- درباره اهداف نقل و انتقالاتی استقلال در بازار تابستانی، خبرهای بسیار قابل توجهی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، برای هواداران استقلال، انیمیشن ظهر امروز کانال این باشگاه، معنایی جز واقعیت داشتن شایعه توافق تیم محبوبشان با رامین رضاییان نداشت. بازیکنی که پیش از این گفته بود علاقه خاصی به چالش دارد و گویا این چالش جدید، پیوستن به تیمی است که پیش از این رضاییان گفته بود امکان ندارد پیراهن آن را بپوشد. البته آن زمان رامین هنوز بازیکن پرسپولیس بود و بعدا به سپاهان رفت و حالا با پیوستن به استقلال، می تواند مدعی شود که به صورت مستقیم از پرسپولیس به استقلال نرفته و زیر حرفش بزند. 

اما حالا خبر رسیده جدا از رامین رضاییان، دو پرسپولیسی سابق دیگر هم مورد توجه جواد نکونام و استقلال قرار دارند. نفر اول، فرشاد احمدزاده است که در فولاد خوزستان زیر نظر نکونام بازی کرده و فصل گذشته هم به استقلال لینک شده بود اما در سپاهان ماندنی شد. گفته می‌شد ترجیح احمدزاده در صورت جدایی از سپاهان، حضور مجدد در پرسپولیس است منتها استقلال تلاش می‌کند با پول زیادی که می خواهد خرج کند، می خواهد رضایتنامه این وینگر را از باشگاه اصفهانی بگیرد. احمدزاده هم اگر به استقلال برود، به صورت غیرمستقیم خواهد بود و می تواند مثل رضاییان، این ماجرا را توجیه کند.

پرسپولیسی دیگر هم که استقلال با او مذاکره کرده و البته خبرش چند هفته قبل مطرح شده بود، علی علیپور است. مهاجم اسبق پرسپولیس، 5 روز قبل با حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس جلسه داشت و از او یک هفته فرصت خواست تا تصمیم‌گیری کند و حالا پیشنهاد استقلال به این بازیکن، شاید پاسخ او به پرسپولیس را تحت تاثیر دهد. البته پیشنهاد مالی هم در این میان مهم است و اگر استقلال پول خیلی بیشتری بدهد، امکان دارد که علیپور هم پیراهن آبی بر تن کند و او هم مثل رضاییان غیرمستقیم از پرسپولیس به استقلال برود. 

تکلیف رامین رضاییان که تقریبا مشخص شده اما حالا باید منتظر ماند و دید که استقلال با کدام یک از این دو بازیکن به توافق خواهد رسید. فعلا که رامین رضاییان بیشتر از دو نفر دیگر، به عقد قرارداد با استقلال نزدیک است.

1984