سوژه روز؛ وقتی لیموچی حاضر به صحبت با سرمربی پرسپولیس نشد

سوژه روز؛ وقتی لیموچی حاضر به صحبت با سرمربی پرسپولیس نشد

پایگاه خبری فوتبالی- روایت جدیدی درباره دلیل منتفی شدن انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه به نظر می‌رسید وینگر آلومینیوم اراک با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری بگیرد اما از پنجشنبه هفته گذشته، ماجرا عوض شد و لیموچی تصمیم گرفت علیرغم علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد، راهی سپاهان شود و در تیمی بازی کند که سرمربی‌اش به بازی او اعتقاد دارد.

باشگاه پرسپولیس که انتظار چنین اتفاقی را نداشت، دیروز به این قضیه واکنش نشان داد و رضا درویش در بخشی از گفت و گویش با ایسنا، درباره منتفی شدن حضور لیموچی در تیمش گفت:" قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شده و مدیران بالا دستی با هم توافق کرده‌اند که این اتفاق رخ دهد. ما برای اینکه ثابت کنیم پای کار هستیم صبح امروز(دیروز) هم نامه زدیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقال او پرداخت خواهیم کرد.اولین درخواست کننده ما بودیم و بیشترین قیمت را هم ما اعلام کرده بودیم."

طبق اطلاعات فوتبالی، سپاهان 25 میلیارد تومان برای رضایتنامه لیموچی، به حساب باشگاه آلومینیوم واریز کرده و پرسپولیس حاضر بوده پول بیشتری به باشگاه اراکی بدهد اما علیرغم اینکه مدیران آلومینیوم هم به خاطر توافقشان با پرسپولیس، دوست داشتند که این بازیکن را به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر دهند اما اصرار لیموچی برای اینکه فقط در سپاهان بازی خواهد کرد، باعث شد که او به جای تهران، راهی اصفهان شود.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که پرسپولیس برای اینکه خیال لیموچی را بابت اعتقاد گاریدو به او راحت کند، پیشنهاد برگزاری یک ویدیوکال به خرید سپاهانی‌ها می‌هد تا او مستقیما با سرمربی جدید قرمزها صحبت کند اما لیموچی این پیشنهاد را قبول نمی‌کند.

لیموچی به نزدیکانش گفته که قطعا در روزهای آینده درباره اتفاقاتی که باعث شد او به جای پرسپولیس راهی سپاهان شود، توضیح خواهد داد.

6768