اتفاق عجیب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ تعطیلی راست و چپ

اتفاق عجیب برای پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ تعطیلی راست و چپ

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از چند فصل بدون تغییر و با ترمیم، پرسپولیس در حال تجربه کردن بازار نقل و انتقالاتی است که سالها بود خبری از آن نداشت. به گزارش فوتبالی، آنها بدون جذب بازیکن خاصی، پیاپی در حال از دست دادن مهره‌های کلیدی‌شان هستند. اوضاع وقتی بدتر شده که ذخیره‌های این بازیکنان هم تصمیم به ترک باشگاه گرفته‌اند. پرسپولیس در این چند سال اخیر، توجه ویژه‌ای به مدافعان کناری و وینگرهایش داشت ولی حالا اوضاع طوری پیش رفته که سمت راست به طور کلی نابود شده و در سمت چپ هم آژیر قرمز به صدا درآمده است.

* سمت راست

از دست دادن هر 2 مدافع به علاوه وینگر؛ سمت راست پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات به تعطیلی کامل کشیده شد. دانیال اسماعیلی‌فر در تمام مدت پوشیدن پیراهن قرمز، مدافع راست فیکس پرسپولیس بود. او حتی پس از حضور اوسمار، بیشتر و بهتر دیده شد. ولی حالا شماره 11 دیگر نیست و او را در پیراهن تراکتور خواهیم دید. جانشین اسماعیلی‌فر هم قطعا پرسپولیس را ترک می‌کند. گفته می‌شود وحدت هنانوف راهی گل‌گهر خواهد شد و احتمال حضور در تیمهای دیگر هم هست ولی ادامه پوشیدن پیراهن قرمز، کنسل است. بعد از روی کار آمدن سرمربی برزیلی و حضور اورونوف، مهدی ترابی به سمت دیگر زمین رفت و وینگر راست شد. ولی حالا دیگر خبری از او هم نیست. گلسازترین بازیکن قرمزها در تاریخ لیگ برتر ناگهان! تصمیم گرفت تهران را به مقصد تبریز ترک کند.

* سمت چپ

همان اتفاقی که برای سمت راست افتاد، در سمت چپ هم در حال رخ دادن است. علی نعمتی که مدافع ذخیره برای بازی در سمت چپ خط دفاع بود، راهی فولاد شده است تا باز هم زیر نظر گل‌محمدی کار کند. درباره عبدالکریم حسن هم هر روز خبرهای ضد و نقیض زیادی شنیده می‌شود که برآیندش این است که روی ماندن این مدافع چپ زیاد نمی‌توان حساب کرد و او به احتمال فراوان راهی کشورش می‌شود. از این انتقال پول خوبی نصیب پرسپولیس خواهد شد (چیزی حدود 90 میلیارد تومان) که بعید است قرمزها، قیدش را بزنند. با توجه به برگزاری بازیهای المپیک، احتمال عدم حضور اوستون اورونوف در هفته‌های ابتدایی وجود دارد. سعید صادقی هم باوجود اینکه قرارداد دارد ولی فعلا در تمرینات حاضر نشده و شاید پرسپولیس را ترک کند.

5390