ستایش سرمربی منچستریونایتد از ستاره تیم ملی هلند

ستایش سرمربی منچستریونایتد از ستاره تیم ملی هلند

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد از عملکرد ژاوی سیمونز، ستاره تیم ملی هلند در مقابل تیم ملی انگلیس تعریف و تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های درخشان یورو 2024، ژاوی سیمونز بود. بازیکنی که نقش تاثیرگذاری در رسیدن تیم ملی هلند به مرحله نیمه نهایی داشت. وینگر-هافبک خلاق پاری سن ژرمن در دیدار نیمه نهایی هم توانایی خودش را به معرض نمایش گذاشت و با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه، گل نخست تیمش را به ثمر رساند، اما لاله‌های نارنجی به خوبی از این گل مراقبت نکردند و از صعود به دیدار فینال باز ماندند.

حالا اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد از هم‌وطن خود تعریف کرد و درباره عملکرد او گفت: «بازی ژاوی سیمونز مقابل تیم ملی انگلیس را دوست داشتم. او شور و شوق زیادی در زمین نشان می‌دهد و به خوبی در امر بازپس‌گیری توپ و موقعیت‌سازی شرکت می‌کند. او انگیزه زیادی برای درخشش دارد.»

این در حالی است که ژاوی سیمونز علاقه ندارد فصل آینده را در پاری سن ژرمن بگذراند و به دنبال جدایی از تیم فرانسوی است. چند باشگاه بزرگ اروپایی به خرید این بازیکن ابراز علاقه کردند و حالا شاید منچستریونایتد نیز به جمع مشتریان این ستاره جوان اضافه شود.

اریک تن هاگ در دوران حضورش در منچستریونایتد نشان داد علاقه خاصی به همکاری با بازیکنان هلندی دارد. او وخهورست و تایرل مالاسیا را به خدمت گرفت و اصرار زیادی هم بر جذب فرنکی دی یونگ داشت. او حالا در آستانه خرید جاشوا زیرکزی و ماتیس دلیخت هم هست.

1428