پیش‌بینی اسطوره منچستریونایتد از گلزن فینال یورو 2024

پیش‌بینی اسطوره منچستریونایتد از گلزن فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی- وین رونی، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد پیش‌بینی کرده است که کوبی مینو، هافبک تیم ملی انگلیس در بازی فینال گلزنی می‌کند و توانایی‌های خودش را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، حساسیت در فوتبال اروپا به اوج خود رسیده است. امشب همه نگاه‌ها به شهر برلین و دیدار دو تیم اسپانیا و انگلیس خواهد بود تا تکلیف قهرمان یورو 2024 مشخص شود. این دیدار حساس باعث شده تا افراد زیادی در دنیای فوتبال درباره آن صحبت کنند. وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد نیز در مصاحبه‌ای در خصوص این بازی صحبت کرد.

رونی در بخشی از صحبت‌های خود سعی کرد گلزن دیدار فینال را پیش‌بینی کند. او در این رابطه گفت: «فکر می‌کنم کوبی مینو در این بازی گلزنی می‌کند تا استعداد و توانایی خود را در عوض کردن بازی نشان دهد.»

کوبی مینو که فصل گذشته را با بازی در تیم‌های پایه منچستریونایتد آغاز کرد، حالا آماده می‌شود تا در دیدار پایانی یورو 2024 برای تیم ملی کشورش به صورت ثابت به میدان برود. او یکی از استعدادهایی است که توسط اریک تن هاگ به تیم اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد و توانست خیلی سریع خودش را با شرایط سازگار کند.

گرت ساوت گیت در مرحله گروهی به مینو اعتماد نکرد، اما بعد از آن‌که ترنت الکساندر آرنولد و کانر گلگر در مرکز میدان نتوانستند انتظارات را برآورده کند، در برابر اسلواکی به کوبی مینو بازی داد و این ستاره جوان هم با بازی خوب خودش جواب اعتماد سرمربی را داد.

1428