سیاست جدید نقل و انتقالاتی پرز و رئال مادرید؛ خرید بازیکنان آینده دار و جوان

سیاست جدید نقل و انتقالاتی پرز و رئال مادرید؛ خرید بازیکنان آینده دار و جوان

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد سیاست جدید فلورنتینو پرز تمرکز روی خرید بازیکنان آزاد و جوان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رودرا خبرنگار رلوو در خبری مدعی شد که سیاست های نقل و انتقالاتی فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید تغییر کرده و اکنون دیگر این تیم با پیشنهاد های گزاف وارد بازار نقل و انتقالات نخواهد شد و قرار است این باشگاه روی خرید فوتبالیست های جوانی که سال آخر قرارداد آنها است تمرکز میکنند و یا جوانانی با پتانسیل بالا که بتوانند آینده تیم را تضمین کنند و به همین دلیل بازیکنانی که در بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴ شرکت خواهند کرد زیر نظر استعدادیاب های رئال مادرید خواهند بود.

پرز که در طی سال های مدیریت خود چندین بار با ساختن تیم های کهکشانی موفقیت های بی شماری را برای لوس بلانکوس رقم زده اکنون با تغییر نوع نگاه خود به بازار نقل و انتقالات قصد دارد آینده تیم خود را تضمین کند. البته این اولین باری نیست که پرز چنین اتفاقی را رقم می زند زیرا پیش از هم با خرید ستارگان آینده داری مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو، گونزالو هیگواین و اندریک چنین شرایطی را برای تیم فراهم کرده بود و حالا قرار است دوباره پس از جذب کیلیان امباپه نقل و انتقالات تیم به این سمت برود.

لنی یورو مدافع ۱۸ ساله باشگاه لیل یکی از آخرین بازیکنانی است که رئال مادرید با همین شیوه قصد دارد او را در رقابت با منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

۱۰۰۹