بازیکنی که می‌خواهد مدال قهرمانی یورو را به پدر و مادرش بدهد

بازیکنی که می‌خواهد مدال قهرمانی یورو را به پدر و مادرش بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک گوئهی بازیکن تیم ملی انگلیس در صورتی که تیمش قهرمان رقابت های یورو 2024 شود، قصد دارد که مدال قهرمانی یورو را به پدر و مادرش تقدیم کند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا امشب (یکشنبه بیست و چهارم تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه المپیک شهر برلین به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که فینال یورو 2024 است چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد.

مارک گوئهی مدافع تیم ملی انگلیس، پیش از این دیدار گفت:" خاطره ها چیز هایی هستند که می مانند و می تواند آن ها را با دیگران به اشتراک گذاشت اما جوایز فیزیکی از بین می روند. من در صورتی قهرمانی در یورو، مدال قهرمانی را به پدر و مادرم می دهم چرا که آن ها به خوبی از آن مراقبت می کنند. من خاطرات را به مدال ها ترجیح می دهم."

انتظار می رود که مارک گوئهی در ترکیب تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و در فینال یورو به طور فیکس و ثابت بازی کند. ساوتگیت پس از مرحله یک هشتم نهایی یورو درباره او گفته بود:" گوئهی به اعتمادی که به او شده به خوبی پاسخ داده است. او یک مدافع جوان است و تیم به او باور دارد."

1470