فرصت ایده‌آل ستاره رئال مادرید برای فتح توپ طلا

فرصت ایده‌آل ستاره رئال مادرید برای فتح توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس امشب (یکشنبه 24 تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود و به این ترتیب فینال بازی های یورو 2024 در ورزشگاه المپیک شهر برلین برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام به عنوان ستاره تیم ملی انگلیس یک فرصت ایده آل در این بازی دارد تا توپ طلای سال 2024 میلادی را فتح کند. بلینگام به همراه رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و بهترین گلزن رئال مادرید در لالیگا بود. رقیب اصلی او برای توپ طلا وینیسیوس جونیور است. وینی جونیور در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 عملکرد خوبی نداشت و تیمش در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی اروگوئه شکست خورد و حذف شد.

حالا جود بلینگام اگر بتواند در فینال یورو 2024 خوش بدرخشد و به قهرمانی انگلیس کمک کند، بدون تردید جایزه توپ طلای خود در سال 2024 را قطعی کرده است چرا که هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی عملکرد بی نظیری داشته است.

بلینگام در اولین بازی انگلیس در یورو 2024 مقابل صربستان، تک گل سه امتیازی سه شیر ها را زد. او در مرحله یک هشتم نهایی هم در دقیقه پایان بازی مقابل اسلواکی، با یک گل برگردان دیدنی تیم ملی انگلیس را از حذف شدن نجات داد.

1470