دورنمای جدید ساختمان فدراسیون فوتبال؛ بالاخره تابلودار شد!

دورنمای جدید ساختمان فدراسیون فوتبال؛ بالاخره تابلودار شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از چند سال یک بیلبورد بزرگ بر فراز ساختمان 5 طبقه کوچه دوازده‌متری سوم خیابان سئول نصب شد تا مشخص شود این ساختمانِ فدراسیون فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی، خیابان سئول و خیابان‌ها و میادین اطراف آن با فوتبال گره خورده‌اند. سازمان لیگ فوتبال ایران در میدان شیخ بهایی و در جنوب خیابان سئول قرار دارد. باشگاه پرسپولیس در یکی از آخرین کوچه‌های فرعی خیابان پیروزان موازی با خیابان سئول قرار دارد و در نهایت ساختمان فدراسیون فوتبال ایران است که در کوچه دوازده‌متری سوم این خیابان واقع شده است.

ساختمان فدراسیون فوتبال ایران تا این اواخر تابلو یا نماد بزرگ و مشخصی نداشت که نشان بدهد متعلق به فدراسیون فوتبال است. فقط بالای قوس در ورودیِ کوچک این ساختمان با فونت نسبتا کوچکی نوشته شده بود: «فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران.»

اما ظاهرا به تازگی و با اقدام روابط عمومی این فدراسیون یک بیلبورد بزرگ بر فراز این ساختمان نصب شده است. حالا دیگر وقتی کسی با اتومبیل یا پای پیاده از خیابان سئول عبور می‌کند این بیلبورد بزرگ را می‌بیند و متوجه این ساختمان می‌شود.

نکته جالب اما این است وجود این ساختمان در این محله و حضور دائمی خبرنگاران و رفت و آمد مشاهیر فوتبال در آن باعث شده اهالی این محله، دچار دردسر شوند و حسابی از این همه شلوغی گلایه‌مند باشند.

از چند سال پیش قرار شده است که ساختمان جدید فدراسیون در مرکز ملی فوتبال که کمی‌ بالاتر از ورزشگاه آزادی در بلوار علی‌دایی قرار دارد ساخته شود. دیروز هم مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در این باره گفت: «ساختمان جدید فدراسیون فوتبال با ۸ هزار متر مربع در مرکز ملی ساخته خواهد شد.»

ساخته شدن ساختمان جدید فدراسیون فوتبال قطعا مدتی طول خواهد کشید اما بعد از اتمام کار، فدراسیون‌نشین‌ها به ساختمان جدید می‌روند تا همسایه‌های فعلی ساختمان فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها حس آرامش را تجربه کنند.

1359