خبر ویژه؛ رضاییان با استقلال توافق کرد/ به شرطها و شروطها!

خبر ویژه؛ رضاییان با استقلال توافق کرد/ به شرطها و شروطها!

پایگاه خبری فوتبالی- شواهد و قرائن حاکی از آن است که مدافع سابق پرسپولیس در آستانه استقلالی شدن است ولی البته این اتفاق به این راحتی‌ها نمی‌افتد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد باید شاهد یکی از عجیب‌ترین و باورنکردنی‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران باشیم. آخرین خبرها حاکی از آن است که رامین رضاییان مدافع راست ملی‌پوشی که دو فصل گذشته برای سپاهان بازی کرده است با باشگاه استقلال به توافق کامل رسیده است و اگر خواسته های رضاییان و مدیربرنامه اش برآورده شود، ظرف یکی دو روز آینده با این تیم قرارداد رسمی خواهد بست و با پیراهن استقلال عکس خواهد گرفت. 

البته این که یک بازیکن از سپاهان به استقلال بیاید چیز عجیبی نیست. همین چند روز پیش بود که میلاد زکی‌پور مدافع چپ فصل گذشته سپاهان با استقلال قرارداد بست. اما ماجرای رضاییان فرق دارد. همه او را به عنوان یک پرسپولیسی می‌شناسند و همین موضوع باعث می‌شود انتقالش به استقلال یک انتقال خاص باشد.

رضاییان حتی سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن پرسپولیس را هم دارد. او در دربی شماره 83 که با برتری 4 بر دو پرسپولیس تمام شد گل سوم این تیم را وارد دروازه سید مهدی رحمتی کرد. ‌او یک بار هم در برنامه فوتبال برتر گفته بود که هرگز دل هواداران پرسپولیس را با رفتن به استقلال نخواهد شکست.

رضاییان که اخیرا مدیر برنامه‌هایش را تغییر داده است حالا یک قدم تا آبی‌پوش شدن فاصله دارد. حالا این یک قدم چیست؟ واریز 15 میلیارد تومان به حساب رامین رضاییان. شنیده شده کل مبلغی که استقلال برای جذب رضاییان می‌دهد 60 میلیارد تومان برای یک سال است. از این مبلغ 15 میلیارد تومان به باشگاه سپاهان خواهد رسید و این یعنی رضاییان بازیکن آزاد نبوده است.

پولی که رامین بابت یک فصل خواهد گرفت 45 میلیارد تومان است. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رامین به مدیران استقلال گفته است که اگر نیمی از این مبلغ (حدود 25 میلیارد) را به حسابش بریزند بلافاصله با استقلال قرارداد امضا می‌کند اما فوتبالی مطلع شده است که اگر استقلال 15 میلیارد به حساب رضاییان و 15 میلیارد به حساب سپاهان واریز کند کار تمام خواهد شد.

نکته جالب این است که رضاییان بعد از این که پس از قهرمانی جام حذفی گفت از سپاهان جدا خواهد شد در گفت‌وگوهایی با مدیران باشگاه سپاهان داشت به آنها گفته بود حاضر است با افزایش قراردادش در این تیم بماند. اما محمد مورایس سرمربی سپاهان با این منطق که رامین با تصمیمش برای جدایی، فضای تیم را به هم ریخته است با بازگشت او مخالفت کرده است.

اما تلاش استقلال برای جذب بازیکنی مثل رضاییان هم جالب است. استقلال در جذب بازیکنانی مثل محمد امین حزباوی، جواد آقایی‌پور و فعلا سامان فلاح ناکام مانده است و به همین دلیل هواداران این تیم به شدت از عملکرد مدیران باشگاه و هلدینگ انتقاد می‌کنند و حالا مدیران هم می‌خواهند با جذب رامین از این فشار کم کنند و به همین دلیل است که مذاکرات جدی با رامین در همین راستا صورت گرفته است. برای همین هم هست که امروز رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در جمع هواداران این تیم اعلام کرد که 4 روز پیش به رامین رضاییان پیغام داده است اما این بازیکن جواب درویش را نداده است.

حالا اگر هلدینگ خلیج فارس طی روزهای آینده 30 میلیارد تومان در اختیار باشگاه بگذارد، مطمئنا رامین رضاییان به استقلال خواهد پیوست. البته حضور رضاییان در استقلال با اخلاق خاص او و همچنین سابقه گلزنی او به استقلال با پیراهن پرسپولیس، می تواند به جذابیت های لیگ و شهرآورد پیش رو اضافه کند.

1359