عکس؛ هالند در حالت مدیتیشن در وسط یک رودخانه!

عکس؛ هالند در حالت مدیتیشن در وسط یک رودخانه!

پایگاه خبری فوتبالی -ارلینگ هالند تصاویری از خودش در حال استراحت کردن در وسط یک رودخانه منتشر کرد و خوشحالی معروفش را در آستانه شروع پیش فصل تکرار کرد!

به گزارش فوتبالی، ستاره منچسترسیتی فیلمی از خودش منتشر کرد که در حالت معروف مدیتیشن کردنش در یک رودخانه نشسته است. او به زودی باید به انگلیس برگردد تا تمرینات پیش فصل را در منچسترسیتی آغاز کند. در حقیقت هالند سعی می کند که به بهترین شکل از آخرین روزهای تعطیلاتش لذت ببرد تا آماده فصل پیش رو شود. 

هالند فصل گذشته 45 بازی در کل تورنمنت ها داشت که 38 گل به ثمر رساند. او به علت حذف نروژ از راهیابی به یورو 2024 نتوانست به این مسابقات راه پیدا کند. در حقیقت بدون شک هالند، شاخص ترین غایب یورو 2024 بود اما قطعا امیدوار است که بتواند در تورنمنت های ملی بعدی نظیر جام جهانی حضور داشته باشد چرا که غیبت تیم ملی کشورش در بازیهای بزرگ، شانس کسب جوایز فردی را برای او کاهش می دهد.

این بازیکن 23 ساله در فصل 24-2023 با مصدومیت های زیادی مواجه بود و امیدوار است که در فصل آینده شرایط بدنی بهتری را داشته باشد. هالند به زودی به اردوی پیش فصل منچسترسیتی ملحق می شود. این تیم قرار است که در اردوی پیش فصل به مصاف تیم هایی نظیر میلان، بارسلونا و چلسی برود. 

4125