شکاری و آزمون تکراری؛ دوباره برخواستن و معمولی نشدن! (عکس)

شکاری و آزمون تکراری؛ دوباره برخواستن و معمولی نشدن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رضا شکاری در تلاش خواهد بود تا دوباره نامش را به عنوان بازیکنی درخشان مطرح کند.

به گزارش فوتبالی، رضا شکاری وینگر ۲۶ ساله فوتبال ایران است. بازیکنی که از ذوب آهن اصفهان چهره شد و راهی فوتبال باشگاهی روسیه شد ولی خیلی زود دوباره به لیگ برتر بازگشت و در فصول اخیر عملکرد سینوسی‌واری را تجربه کرده است.

شکاری پس از بازگشت از فوتبال روسیه به تراکتور پیوست ولی در این تیم درخشش خاصی نداشت تا اینکه راهی گل گهر سیرجان شد که این انتخاب برای این بازیکن خوش‌یمن بود. وینگر ریزنقش تهرانی در پیراهن گل گهر درخشید و در لیگ بیست و دوم بسیار موفقی را سپری کرد تا سپاهان را متقاعد به جذبش کند.

شکاری که با هزینه‌ای سنگین راهی سپاهان شده بود، فصل را به خوبی آغاز کرد و توانست در همان بازی اول دروازه تیم سابق خود تراکتور را باز کند ولی وینگر ۲۶ ساله خیلی زود بدشانسی سراغش آمد و با مصدومیتی طولانی رو به رو شد تا اینکه فصل گذشته شرایطی معمولی را در جمع شاگردان ژوزه مورایس پیش ببرد.

حال، شکاری در چالشی تکراری است. همانند تصویری از تمرینات پیش‌فصل این تیم که رضا اسدی در حال کمک به بلند شدن هم تیمی خود است، شکاری باید تلاش کند دوباره به شرایط ایده‌آل بازگردد و باید دید فصل آتی برای وی در اصفهان چگونه پیش خواهد رفت.

1997