اسدی فارغ از شایعات مازاد بودن در تمرین سپاهان!

اسدی فارغ از شایعات مازاد بودن در تمرین سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا اسدی فارغ از شایعات بسیاری که پیرامونش وجود دارد، در تمرینات تیمش همچنان حاضر است.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی ابتدای فصل گذشته از تراکتور راهی سپاهان شد تا یکی ‌از جنجالی ترین نقل و انتقالات را به نام خود کند. انتقالی که به مذاق مالک تراکتور و هواداران این تیم خوش نیامد و حتی تی‌تی‌ها در بازی تراکتور و سپاهان در تبریز یک بنر بزرگ منقش به دلار را با عکس اسدی تدارک دیدند تا به بازیکن سابق خود کنایه بزنند.

اسدی فصل گذشته در اصفهان سال خوبی را سپری کرد و توانست ۱۳ گل در رقابت های مختلف برای سپاهان به ثمر برساند که تعداد گل‌های وی در لیگ برتر ۱۰ گل بود تا او پس از شهریار مغانلو در رده دوم برترین گلزنان فصل قرار گیرد.

با این وجود شایعات و گمانه زنی های بسیاری وجود دارد که ژوزه مورایس پس از بازی با شباب الاهلی امارات، اسدی را در لیست مازاد خود قرار داده و باشگاه اصفهانی در نظر دارد باتوجه به رعایت سقف بودجه، رضایت این مهاجم را به تیم های خواهانش صادر کند! موضوعی که باتوجه به دستمزد بالای اسدی در سپاهان، برای تیم جدید وی هم چالش بزرگی خواهد بود.

با همه این تفاسیر هافبک دفاعی سابق فوتبال ایران که دو فصلی هست مهاجم نوک شده، همچنان در تمرینات تیمش در اصفهان حاضر است تا فارغ از این شایعات به وجود آمده برای بازی هفته اول طلایی پوشان برابر چادرملو آماده شود.

1997