وضعیت مشکوک مهاجم مدنظر دورتموند پس از انجام تست‌های پزشکی

وضعیت مشکوک مهاجم مدنظر دورتموند پس از انجام تست‌های پزشکی

پایگاه خبری فوتبالی- سرهو گیراسی مهاجم فصل گذشته اشتوتگارت که برای انجام تست‌های پزشکی به دفتر باشگاه بروسیا دورتموند رفته بود اما پس از تست‌های پزشکی، یک مصدومیت عجیب در زانوی گیراسی شناسایی شد که باعث مصدومیت ۱ تا ۳ ماهه مهاجم اشتوتگارت می‌شود؛ همین موضوع امضای قرارداد را به تعویق انداخته است. 

به گزارش فوتبالی، سرهو گیراسی، مهاجم ۲۸ ساله‌ی فصل گذشته اشتوتگارت عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت. او توانست با ثبت ۳۰ گل و ۳ پاس گل، پس از هری کین، در جایگاه دومین گلزن برتر فصل بوندسلیگای آلمان قرار بگیرد تا تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کند. او همچنین بازیکن ثابت تیم سباستین هوینس بود که توانست در فصل گذشته بوندسلیگا بالاتر از بایرن مونیخ، آر بی لایپزیش و بروسیا دورتموند به نایب‌قهرمانی بوندسلیگا دست یابد و جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را نیز کسب کند. 

بروسیا دورتموند، علی‌رغم این که خواهان حفظ فولکروگ بود، برای جذب سرهو گیراسی اقدامات جدی‌ای انجام داد. زنبورها، برای آوردن گیراسی به سیگنال ایدونا پارک، قصد پرداخت بند فسخ ۱۷.۵ میلیون یورویی به نایب‌قهرمان بوندسلیگا را داشتند. مذاکرات جذب گیراسی، مانند دیگر خرید دورتموند از اشتوتگارت به خوبی پیش رفت اما سرهو گیراسی، برعکس والدمار آنتون، برای پیوستن به باشگاه جدید خود با یک مشکل جدی روبه‌رو شده است.

صبح روز چهارشنبه، سرهو گیراسی برای انجام تست پزشکی خود در باشگاه بروسیا دورتموند حاضر شد. در اولین بررسی‌ها نتایج مشکوکی پیدا شد تا پزشکان دورتموند سریعا از زانوی گیراسی MRI بگیرند. 

پس از معاینات دقیق، مشخص شد گیراسی به دلیل مصدومیت زانو بین ۱ تا ۳ ماه مصدوم خواهد بود و قطعا پیش‌فصل را از دست خواهد داد. 

نشریه بیلد می‌گوید پس از تجربه تلخ مدیران دورتموند در جذب سباستین هالر، علی‌رغم این که او توانست بر سرطان غلبه کند اما هرگز نتوانست کیفیت خود را بهبود ببخشد، دیگر حاضر به جذب بازیکن نیمه‌آماده نیستند. اکنون همه‌چیز به دورتموند بستگی خواهد داشت و تا زمان مشخص‌شدن همه‌چیز، گیراسی به توان‌درمانی خود در پاریس ادامه خواهد داد.

این در حالی‌ست که گیراسی در اولین تست پزشکی خود در سال ۲۰۱۶ هم توسط پزشکان باشگاه کلن رد شده بود اما در نهایت این انتقال رخ داد. اکنون مدیر ورزشی دورتموند می‌گوید:«ما از این حقیقت که او در آخرین بازی ملی‌اش دچار مصدومیت شده بود ناآگاه بودیم. می‌دانیم همه خواهان این انتقال هستند اما باید از مسائل بسیار زیادی مطمئن باشیم. فعلا این انتقال به تعلیق در خواهد آمد اما به آن خوش‌بین هستیم.»

۱۴۲۸