سانچو و تن هاگ اختلافات را کنار گذاشتند

سانچو و تن هاگ اختلافات را کنار گذاشتند

پایگاه خبری فوتبالی- جیدون سانچو و اریک تن هاگ در جلسه ای در مورد اختلافات با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل جیدون سانچو وینگر انگلیسی در هفته گذشته با اریک تن هاگ سرمربی تیم منچستریونایتد ملاقات مثبتی داشت و آنها وضعیت اختلافات را روشن کردند و هم تن هاگ و هم سانچو توافق کردند که روی اختلافشان خط قرمز بکشند و این موضوع را پایان دهند. به این ترتیب به نظر می رسد جیدون سانچو برای بازی های پیش فصل در دسترس سرمربی هلندی است و او اکنون به تمرینات شیاطین سرخ بازگشته است.

از سوی دیگر باشگاه یوونتوس همچنان برای جذب جیدون سانچو اصرار دارد اما قبل از اینکه بتوانند ۴۰ میلیون پوندی درخواستی منچستریونایتد را برای فروش بازیکن پرداخت کنند باید فروش بازیکن داشته باشند. در این مورد گفته شد تماس هایی بین یوونتوس و اطرافیان جیدون سانچو وجود داشته است، این بازیکن بین بیانکونری ها بسیار محبوب است. با این حال، باشگاه ایتالیایی فقط یک بار برای جذب او تلاش خواهد کرد و رقابت برای این اتفاق بسیار سخت است.

اکنون با توجه به برطرف شدن مشکلات بین سانچو و کادر فنی باشگاه منچستریونایتد شاید داستان تغییر کند و این بازیکن راضی به ماندن در جمع شیاطین سرخ شود و در فصل آینده بازیکن اریک تن هاگ باشد.

۱۰۰۹