تارتار: در جریان انتقال فلاح به استقلال نیستم

تارتار: در جریان انتقال فلاح به استقلال نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید گل‌گهر گفت: روز گذشته برای این سمت انتخاب شدم و در جریان انتقال سامان فلاح به استقلال نیستم.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار درمورد حضور در مراسم خیریه برای تهیه دیه جهت آزادسازی زندانیان محکوم به قصاص با همت خیرین استان البرز، اظهار داشت: باید تشکر کنیم از حمید کریمی که همیشه برای این کار پیشگام است. از ما دعوت کرد و ما هم سعی کردیم قدم کوچکی در این راه برداریم. می‌گویند لذتی که در بخشش است، در قصاص نیست. امیدوارم شاکیان هم ببخشند تا عزیزانی که درگیر این مسائل هستند، به زندگی عادی بازگردند. واقعا باید از تمام پیشکسوتانی که در مراسم شرکت کردند، تشکر کنم.

وی افزود: معمولا فوتبالی‌ها از قشر ضعیف جامعه هستند و هیچ وقت نباید گذشته خود را فراموش کنند. آنها همیشه در گرفتاری مردم، شرکت می‌کنند اما برخی همیشه سعی دارند از فوتبالیست‌ها چهره بدی نشان بدهند. به همین دلیل کارهای خوبشان زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

سرمربی جدید گل‌گهر درمورد انتخابش برای این تیم حاضر به توضیح نشد و گفت: ان‌شاءالله سر فرصت درمورد این موضوع در یک نشست خبری شرکت می‌کنیم. 

تارتار درمورد اینکه آیا از پرسپولیس هم پیشنهاد دریافت کرده بود، توضیح داد: الان پرسپولیس مربی دارد و من هم سرمربی تیم دیگری هستم. صحیح نیست‌ الان در این خصوص حرف بزنم.

وی درمورد اینکه آیا باشگاه گل‌گهر رضایت‌نامه سامان فلاح را برای استقلال صادر می‌کند، توضیح داد: در جریان این مسائل نیستم. روز گذشته به عنوان سرمربی جدید گل گهر انتخاب شدم.

2636