سریال پرتکرار سید مجید در لیگ ترکیه؛ مصدومیت!

سریال پرتکرار سید مجید در لیگ ترکیه؛ مصدومیت!

پایگاه خبری فوتبالی- سید مجید حسینی، مدافع تیم کایسپری اسپور ترکیه، برای بار دوم تحت عمل جراحی قرار گرفت و به این ترتیب نیم فصل اول سوپر لیگ ترکیه در فصل آینده را از دست داد.  

به گزارش فوتبالی، مدافع کایسری اسپور ترکیه که در حال حاضر 28 ساله است روزهای خوبی را در لیگ این کشور پشت سر نمی‌گذارد و در ادامه مصدومیتهای چند سال اخیرش در سوپر لیگ ترکیه، باز هم زیر تیغ جراحی رفت و نیم فصل اول لیگ جدید را از دست داد. 

حسینی فوتبال حرفه‌ای را از استقلال آغاز کرد و به واسطه درخشش‌اش در جام جهانی 2018، بعد از این رقابت‌ها لژیونر شد و به لیگ ترکیه رفت اما در 6 فصل حضورش در لیگ ترکیه، موفقیت چندانی نداشت و خیلی از مسابقات را به دلایل مختلف از دست داد.  

حسینی در 3 سال اول حضورش در ترکیه، برای ترابزون اسپور به میدان رفت و در مجموع تمام مسابقات، 76 بازی را زمین مسابقه حضور داشت. او در این ایام، 19 بازی را به خاطر مصدومیت، دو بازی را به خاطر گرفتن کارت قرمز، یک بازی را به خاطر 4 کارته بودن و 4 بازی را هم به علت حضور در تیم ملی از دست داد تا در کنار 34 دیداری که از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد و یک بازی که در لیست هجده نفره تیم نبود در مجموع 61 بازی این تیم را از دست داده باشد و میانگین 25.3 بازی در هر فصل را با پیراهن ترابزون به ثبت برساند.

او پس از ترابزون اسپور، به حضورش در لیگ ترکیه ادامه داد اما این بار به عضویت کایسپری اسپور در آمد و تا امروز، سه فصل را در این تیم توپ زده است. حسینی در طی این 3 فصل، مجموعا 73 بازی برای کایسپری اسپور داشته و 53 دیدار را از دست داده است. او 32 بازی را خاطر مصدومیت، 8 بازی را به خاطر حضور در تیم ملی، 2 بازی را به خاطر دریافت کارت قرمز و 1 بازی را به علت 4 کارته بودن از دست داده و در 6 بازی هم اصلا در ترکیب هجده نفره تیم حضور نداشته است و 4 بازی را هم از روی نیمکت دنبال کرده تا میانگین 24.3 بازی در هر فصل را برای این تیم ترکیه ای به ثبت برساند.

آمار بالای مصدومیت‌های او در ترکیه در حالی است که حسینی وقتی در استقلال بازی می‌کرد؛ یعنی 4 فصل اول حضورش در فوتبال حرفه‌ای هرگز مصدوم نشد. مسابقات را یا از روی نیمکت دنبال کرد یا اگر هم دیداری را از دست داد در ترکیب 18 نفره تیمش حضور نداشت. او در 4 فصل، 57 بار برای استقلال به میدان رفت و میانگین 14.25 بازی در هر فصل را به ثبت رساند.  

حسینی همچنین با توجه به جراحی‌ای که در هفته گذشته داشت؛ نیم فصل اول سوپر لیگ ترکیه در فصل 2025-2024 را از دست داده و در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌تواند در نیمی از بازی‌های این تیم به میدان برود. اتفاقی که با وجود آمارهای حضور او در فصول گذشته بعید به نظر می‌رسد بیفتد.

7899