از نظر اوپتا کدام تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود؟

از نظر اوپتا کدام تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یورو 2024 به مرحله فینال خود رسیده است و قرار است که بازی پایانی میان تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا در تاریخ یکشنبه 24 تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی انگلیس که در فینال یورو 2020 هم حضور داشت و در آن جا در ضربات پنالتی به تیم ملی ایتالیا باخت، حالا بار دیگر به فینال یورو رسیده است و این بار باید مقابل تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و باید دید که این دفعه می تواند قهرمان شود یا این که باز هم جام را از دست می دهد.

رسانه اوپتا که یک رسانه فعال در حوزه داده های آماری و اطلاعات دنیای فوتبال است، در پیش بینی خود درباره قهرمان یورو 2024، برای تیم ملی اسپانیا 60 درصد شانس قائل شده است و از سوی دیگر برای تیم ملی انگلیس 40 درصد شانس قائل شده است. در حقیقت از نظر اوپتا، روی کاغذ این تیم ملی اسپانیا است که می تواند انگلیس را شکست بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

البته رسانه اوپتا در مرحله نیمه نهایی، تیم ملی فرانسه را شانس اول قهرمانی می دانست اما در آن مرحله دیدیم که اسپانیا توانست تیم ملی فرانسه را شکست بدهد و به فینال راه پیدا کند.

1471