ستاره انگلیسی در رویای فتح یورو 2024

ستاره انگلیسی در رویای فتح یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - کول پالمر ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی فاش کرد که تمامی اعضای تیم ملی انگلیس در بهترین شرایط خود به سر می برند و حالا یک قدم دیگر تا رسیدن به رویای دیرینه باقی مانده.

به گزارش فوتبالی، در روز چهارشنبه سه شیرها موفق شدند هلند را با گل دقیقه آخری اولی واتکینز در مرحله نیمه نهایی شکست دهند و برای دومین بار پیاپی به فینال مسابقات جام ملت های اروپا راه پیدا کنند و حالا در روز یک شنبه باید در برلین به مصاف اسپانیا بروند. بازیکنان انگلیس در روز یک شنبه فرصت دارند تا به حسرت 56 ساله خود پایان دهند و بالاخره یک جام معتبر بالای سر ببرند.

کول پالمر در گفت و گویی با چنل تیم ملی انگلیس در یوتوب گفت: "حال و هوای همه خوب است. در روز گذشته و در تمرینات، همه می خندیدند و شعر می خواندند. این بازی می تواند زندگی ما را تغییر دهد، زندگی خانواده ما را تغییر دهد. می خواهیم کاری کنیم تا تمام مردم انگلیس به ما افتخار کنند. به خاطر همین پا در فینال می گذاریم. فکر می کنم اگر شما به فینال رسیدید، سپس امیدوارید تا کار را تمام کنید. بودن در فینال حس خوبی دارد، اما شما باید لذت ببرید. در تیم ما، همه می خواهند قهرمان یورو شوند و باید این کار را انجام دهیم."

4416