مهاجم هلندی بولونیا در چند روز آینده با منچستریونایتد قرارداد می‌بندد

مهاجم هلندی بولونیا در چند روز آینده با منچستریونایتد قرارداد می‌بندد

پایگاه خبری فوتبالی- جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی باشگاه بولونیا که در این تابستان مورد توجه چند باشگاه بزرگ در ایتالیا و خارج از ایتالیا قرار گرفته بود، حالا در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است.

به گزارش فوتبالی، جاشوا زیرکزی یکی از بازیکنان جذاب در پنجره نقل و انتقالاتی امسال بود. بازیکنی که پس از درخشش در باشگاه بولونیا زیر نظر تیاگو موتا، توجه چند باشگاه بزرگ اروپا را به خود جلب کرد. میلان، اینتر و یوونتوس تیم‌های ایتالیایی بودند که برای خرید این مهاجم هلندی تلاش کردند، اما ظاهرا منچستریونایتد، یعنی یک تیم غیرایتالیایی دارد در این رقابت نقل و انتقالاتی پیروز می‌شود.

به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی سرشناس دنیای فوتبال، جاشوا زیرکزی آماده است تا پیوستنش به منچستریونایتد نهایی شود. او منتظر است تا با خبر مدیران منچستریونایتد برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به انگلیس سفر کند. انتظار می‌رود که در روزهای آینده مذاکرات میان دو باشگاه پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. توافقات اولیه انجام شده و تنها توافق بر چند موضوع جزئی باقی مانده است.

به گزارش بن جیکوبز، مدیران منچستریونایتد امید دارند تا در همین هفته با جاشوا زیرکزی قرارداد ببندد. آن‌ها بر سر مسائل شخصی با خود بازیکنان و کمیسیون‌ها توافق کردند. زیرکزی برای قرارداد پنج ساله با منچستریونایتد به توافق رسیده است. مذاکرات میان منچستریونایتد و بولونیا مثبت گزارش شده است. سران باشگاه انگلیسی تصور می‌کنند خرید جاشوا زیرکزی می‌تواند به راسموس هویلوند کمک کنند. آن‌ها زیرکزی را بازیکنی فراتر از یک مهاجم هدف می‌دانند و می‌خواهند او را در پست‌هایی بازی دهند تا در زمین از هویلوند حمایت کند.

 1428