منچستریونایتد به دنبال هایجک زیرکزی از میلان

منچستریونایتد به دنبال هایجک زیرکزی از میلان

پایگاه خبری فوتبالی- منچستر یونایتد در حالی پروسه انتقال مهاجم هلندی بولونیا را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد قصد دارد انتقال جاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را از میلان هایجک کند و علاقه خود را به این بازیکن ابراز کرده است. این انتقال به دو دلیل مهم ممکن است در فصل نقل و انتقالات تابستانی رقم بخورد.

منچستریونایتد به دنبال یک مهاجم مرکزی است که بار راسموس هویلوند رقابت کند و پویایی بیشتری برای بازیکن دانمارکی ایجاد کند. به همین دلیل منچستریونایتد در حال تلاش برای جذب این بازیکن هلندی است اگرچه هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است. این بازیکن ۲۳ ساله فصل گذشته یک سال موفقیت آمیز با بولونیا داشت که در آن ۱۶ گل او در سری آ باعث شد تا بولونیا پس از ۶۰ سال به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد

این بازیکن هلندی سرعتی تر از هویلوند است که می‌تواند در عمق دفاع حریف فرار کند و دفاع حریف را به هم بریزد. به گفته دیوید اورنشتاین خبرنگار مطرح، منچستریونایتد در حال بررسی پیشنهاد قراردادی برای زیرکزی است که می تواند از طریق بند فسخ ۴۰ میلیون یورویی او امضا شود. میلان یکی دیگر از باشگاه هایی است که به زیرکزی پیشنهاد داده و آنها قبلاً توافق شخصی را با این مهاجم انجام داده اند. علاوه بر این، میلان کاملاً آماده است تا بند آزادسازی بازیکن را فعال کند.  با این وجود، منچستریونایتد و مالک جدید سر جیم رتکلیف امیدوارند که میلان را شکست دهند و زیرکزی را به اولدترافورد بیاورند هرچند انجام این کار دشوار به نظر می رسد.

۱۰۰۹