ستاره خط دفاعی تیم ملی اسپانیا قصد جدایی از چلسی را ندارد

ستاره خط دفاعی تیم ملی اسپانیا قصد جدایی از چلسی را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مارک کوکوریا، پس از درخشش در یورو 2024 مورد توجه چند باشگاه قرار گرفت، اما به گفته مدیر برنامه‌هایش او قصد دارد در چلسی بماند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مدافعان درخشان یورو 2024، مارک کوکوریا بوده است. بازیکنی که خیلی از کارشناسان تصور می‌کردند در این جام نیمکت‌نشین باشد و الخاندرو گارناچو، ستاره بایر لورکوزن پس از فصل فوق‌العاده‌ای که با باشگاه آلمانی پشت سر گذاشت در ترکیب اصلی ماتادورها قرار بگیرد، اما لوییس ده لا فوئنته اعتقاد خاصی به بازی مدافع باشگاه چلسی دارد و انتخاب اولش برای پست دفاع چپ، مارک کوکوریا است.

کوکوریا در امور دفاع عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند به خوبی وینگر حریف را از کار بیاندازد. او در بازی‌های بزرگ یورو نیز توانست سربلند از میدان خارج شود تا بار دیگر توانایی‌های خودش را به اثبات برساند. کوکوریا پس از جدایی از برایتون و پیوستن به چلسی، هرگز نتوانسته بود چنین سطحی را از خود به نمایش بگذارد.

اما بازی‌های خوب او در جام ملت‌های اروپا موجب شد تا بار دیگر مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. الکس پیکه، مدیر برنامه‌های مارک کوکوریا در خصوص آینده موکلش گفت: «مارک در چلسی و البته شهر لندن احساس راحتی می‌کند. او می‌خواهد در چلسی بماند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به دوران خودش در چلسی ادامه می‌دهد.»

حالا باید دید آیا انزو مارسکای ایتالیایی هم مانند ده لا فوئنته کوکوریا را به دیگر گزینه‌ها ترجیح می‌دهد یا خیر؟ بن چیلول رقیب مارک کوکوریا در پست دفاع چپ است.

 1428