واکنش بیلبائو به تمایل بارسلونا به نیکو ویلیامز

واکنش بیلبائو به تمایل بارسلونا به نیکو ویلیامز

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که در هفته‌های اخیر تیم‌های زیادی در سطح اروپا نسبت به جذب نیکو ویلیامز ابراز علاقه کردند، اما رییس اتلتیک بیلبائو تاکید کرد که سعی دارد این ستاره را در تیم خود نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز با عملکرد درخشان خود در پیراهن اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا، توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرده است. این ستاره 21 ساله در رقابت‌های یورو نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های تیم ملی اسپانیا داشت و همین نمایش خوب باعث شد تا باشگاه‌های سرشناس اروپایی بیش از پیش به او توجه کنند.

اما حالا مدیر باشگاه اتلتیک بیلبائو در آخرین مصاحبه خود اصرار بر حفظ نیکو ویلیامز دارد. او در این خصوص گفت: «نیکو ویلیامز یک بازیکن متعهد به باشگاه است. زمانی که او در اردوی تیم ملی اسپانیا قرار دارد به خوبی محافظت نمی‌شود و خبرنگاران از او سوالات زیادی در خصوص آینده‌اش می‌کنند. در چنین شرایطی کاری از دست من بر نمی‌آید.»

جان اوریات در ادامه صحبت‌های خود گفت: «باید احترام میان باشگاه‌ها وجود داشته باشد. تحت فشار قرار دادن بازیکن تحت قرارداد کار درستی نیست، من هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دهم. باشگاه اتلتیک بیلبائو به دنبال پیشرفت است و ما می‌خواهیم یک تیم رقابتی در سطح اروپا بسازیم. تمدید قرارداد با ویویان و اونای سیمون این حرف مرا تایید می‌کند.»

او در نهایت اظهار داشت: «باشگاه ما از هر نظر توانایی حفظ بازیکنان خود، از جمله نیکو ویلیامز را دارد. در اتلتیک بیلبائو ما هرگز بازیکن تحت قرارداد با باشگاه دیگر را تحت فشار نمی‌گذاریم.»

 1428