کامل شدن نمودار دور حذفی یورو 2024 (عکس)

کامل شدن نمودار دور حذفی یورو 2024 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - با برگزار شدن آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی یورو 2024، به این ترتیب حالا نمودار مرحله حذفی این دوره از بازی های جام ملت های اروپا تکمیل شده است و دیگر باید منتظر برگزار شدن بازی فینال باشیم.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی یورو 2024، تیم ملی انگلیس و تیم ملی هلند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله فینال شود. در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی هم تیم ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی فرانسه رفته بود. اسپانیایی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک فرانسه را شکست بدهد و حالا فینال یورو 2024 میان تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا برگزار خواهد شد.

فینال این دوره از بازی های جام ملت های اروپا، یکشنبه 24 تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می شود و باید دید که از میان انگلیس و اسپانیا کدام تیم موفق می شود به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بازی های جام ملت های اروپا، بازی رده بندی ندارند و به این ترتیب میان بازندگان مرحله نیمه نهایی، دیداری برای تعیین جایگاه سوم و چهارم برگزار نخواهد شد.

1470