اسکوچیچ برابر مدعیان؛ خمز نباش!

اسکوچیچ برابر مدعیان؛ خمز نباش!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیهای بزرگ و 6 امتیاز با مدعیان، بزرگترین پاشنه آشیل پاکو خمز روی نیمکت تراکتور بود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسپانیایی 10 بار برابر استقلال (یک برد و 3 باخت)، سپاهان (یک برد، یک مساوی و یک باخت) و پرسپولیس (3 باخت) قرار گرفت و تنها 2 برد کسب کرد، یک بازی مساوی شد و در 7 بازی شکست خورد. حالا دراگان اسکوچیچ هدایت تراکتور را برعهده گرفته که شرایط تقریبا بهتری نسبت به خمز برابر این 3 تیم دارد: 9 برد، 2 مساوی و 17 باخت در 28 بازی. خمز برابر مدعیان 20 درصد برد و 70 درصد باخت داشت و آمار اسکوچیچ، 32 درصد برد و 61 درصد باخت است.

* سپاهان

  3 برد، 2 مساوی و 2 باخت؛ این کارنامه اسکوچیچ است روی نیمکت ملوان، فولاد و صنعت نفت برابر سپاهان. یک برد و یک باخت با ملوان، یک برد و 2 مساوی و یک باخت با فولاد و یک برد دلنشین 4 بر 2 با صنعت نفت. او در 3 رویارویی آخرش با سپاهان شکست نخورده است. اسکوچیچ از هر مصاف با سپاهان صاحب 1.57 امتیاز به صورت متوسط شده است.

* استقلال

  مصاف‌های استقلال با اسکوچیچ در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بوده است: 4 برد برای اسکوچیچ و 8 برد برای استقلال و بدون حتی یک تقسیم امتیاز. این یعنی اسکوچیچ از هر رویارویی با استقلال به طور متوسط صاحب یک امتیاز شده است.

 یک برد و یک باخت با النصر در لیگ قهرمانان آسیا، یک برد و 2 باخت با ملوان، 2 برد و 3 باخت با فولاد، یک باخت با خونه به خونه (فینال جام حذفی) و یک باخت 5 گله با صنعت نفت. اسکوچیچ در هر 5 رویارویی آخرش با استقلال شکست خورده و در 4 مصاف آخر، گل هم نزده است. او در یک مقطع زمانی، 3 بازی پیاپی موفق به شکست دادن استقلال شد: یکی با ملوان و 2 تا با فولاد.

* پرسپولیس

  ضعیف‌ترین نتایج اسکوچیچ برابر مدعیان در رویارویی‌هایش با پرسپولیس بوده است: 2 برد، 7 باخت و بدون مساوی. او از هر مصاف با قرمزها صاحب 0.67 امتیاز شده است. 2 باخت با ملوان بدون گل زده، 2 برد و 2 باخت با فولاد و 3 باخت با صنعت نفت. آخرین حضور اسکوچیچ در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت صنعت نفت و برابر همین پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ نوزدهم بود که با شکست یک صفر او به پایان رسید. هر 5 رویارویی آخر اسکوچیچ با پرسپولیس را قرمزها برده‌اند، تیمهای او حتی یک گل هم در این بازیها نزده‌اند و در 4 تای آخر، یک صفر باخته‌اند.

5390