مدرک جدید از پاداش‌هایی که سرپرست مدیرعاملی استقلال دو فصل پیش گرفته است؛ 300 میلیون تومان بابت لیگ بیست و دوم!

مدرک جدید از پاداش‌هایی که سرپرست مدیرعاملی استقلال دو فصل پیش گرفته است؛ 300 میلیون تومان بابت لیگ بیست و دوم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در فصول قبل هم پاداش دریافت کرده است!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته سایت و روزنامه خبرورزشی در خبری اختصاصی اسنادی از لیست پاداش اعضای باشگاه استقلال برای 3 پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ذوب آهَن اصفهان را منتشر کرد که نام فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها هم دیده می‌شد.

نکته مهم این است افراد و اعدادی که به عنوان پاداش در نظر گرفته شده بود بسیار عجیب و نامربوط به نظر می رسید. مثلا مهدی مهدی‌پور که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و مصدوم بوده برای برد مقابل گل گهر ۵۰ میلیون تومان پاداش گرفته است ولی سرپرست مدیرعاملی ۱۰۰ میلیون تومان!

گذشته از این مشخص نیست چرا سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه برای خودش هم پاداش در نظر گرفته است. چرا که چنین مساله‌ای واقعا عرف نیست و نظیر آن را در سال‌های اخیر هم ندیده‌ایم.

اما گویا ماجرای پاداش‌های عجیب و غریب فقط مربوط به این فصل نبوده است. ساعاتی پیش سایت روزنامه خبر ورزشی اسنادی را منشتر کرد که  مشخص می‌کند فرشید سمیعی دو فصل قبل هم بابت پیروزی‌های تیم استقلال در مسابقات مختلف اعم از سوپرجام، لیگ برتر یا جام حذفی پاداش‌هایی را دریافت می‌کرده و این موضوع تنها مربوط به فصل گذشته نبوده است!

تعیین این مدل پاداش‌ها ظاهرا در دوران مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال باب شده است و سمیعی هم در آخرین مصاحبه‌اش که ساعاتی پیش انجام شد به صراحت گفت: «از آقای آجورلو الگو گرفتم که پاداش دادن در باشگاه و تیم برای کارکنان باشگاه جا بیندازم!»

در سندی که سایت خبر ورزشی منشتر کرد مجموع پاداش دریافتی سمیعی بابت بازی‌های استقلال در فصل 1401-1402 بیش از 300 میلیون تومان پاداش دریافت کرده است. البته او در مصاحبه اخیرش دریافت پاداش پس از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس را تکذیب کرده است.

سمیعی در این مصاحبه با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفته بود: «با توجه به عنایتی که هلدینگ و هیات مدیره نسبت به بازیکنان و کادر فنی داشت و این پاداش را تصویب کردند عددی برای پاداش تعیین شد. بعد من بررسی کردم و دیدم که این پاداش‌ها، از سقف رد می‌شود و امکان پرداخت آن وجود ندارد و خود بازیکنان تایید می‌کنند که به عنوان بخشی از قرارداد این پول را دریافت کرده‌اند. بنده هم این پاداش را نپذیرفتم و گفتم همین که حقوق‌های عقب افتاده را دریافت کنم کافی است و پاداش نمی‌خواهم.»

البته از آنجا که سمیعی به هلدینگ اشاره کرده است مشخص می‌شود که منظورش پاداش 3 پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ذوب آهَن اصفهان بوده است. اما او اشاره‌ای به پاداش‌های فصل 1401-1402 نکرده و درباره آن توضیحی نداده است.

1359