پشت پرده جوسازی‌ها علیه هاشمی‌نسب؛ تصمیم او خوشایند بعضی‌ها نیست!

پشت پرده جوسازی‌ها علیه هاشمی‌نسب؛ تصمیم او خوشایند بعضی‌ها نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا هاشمی نسب قصد ندارد در فصل پیش‌رو با استقلال همکاری کند.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید مهدی هاشمی نسب یکی از فعال‌ترین و مهم‌ترین چهره‌های نیمکت استقلال بود. رفتار او در کنار زمین اگرچه انتقادات رقبا و برخی رسانه‌ها را در پی داشت اما باعث صمیمیت او با بازیکنان تیم شده بود.

او تا پایان فصل در کادر فنی استقلال ماند و به جواد نکونام کمک کرد. به نظر می‌رسید این همکاری در فصل آینده هم ادامه داشته باشد اما ظاهرا هاشمی نسب یک تصمیم جنجالی گرفته است. گفته می‌شود او به دلایلی قصد ادامه همکاری با استقلال برای فصل پیش رو را ندارد!

این مساله اصلا برای هواداران استقلال خوشایند نیست و باعث خواهد شد آنها دلیل این تصمیم او را از باشگاه بپرسند. این ذهنیت باعث شده که برخی برای این که هواداران استقلال در این باره زیاد کنجکاوی نکنند شایعه نداشتن مجوز فعالیت هاشمی نسب را پخش کنند. 

این در حالی است که هاشمی‌نسب در طول فصل گذشته هیچ رفتاری انجام نداده که منجر به جلوگیری از فعالیتش برای فصل پیش رو شود. به همین دلیل انتشار شایعه ممنوع‌الکاری او کاملا مغرضانه، هدفمند و در جهت اهدافی خاصی صورت گرفته است.

سایت روزنامه خبرورزشی خبر داده بود که باشگاه با محمد نوازی برای حضور در تمرینات تماس نگرفته است و حالا عده‌ای درخصوص هاشمی‌نسب هم این دروغ را نشر می‌دهند که چون او مجوز فعالیت ندارد باشگاه برای حضور در تمرین با هاشمی‌نسب تماس نگرفته است!

برای رد این شایعه کافی است به این خبر توجه کنیم که هاشمی‌نسب در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است. اگر یک مربی مجوز فعالیت نداشته باشد قطعا اجازه حضور در کلاس‌های مربیگری را هم پیدا نخواهد کرد. به همین راحتی مشخص می‌شود که این فقط یک شایعه است که توسط برخی اشخاص مطرح شده است.

1359