عیسی و پرسپولیس در مسیر سال گذشته؛ این بار فولاد آل کثیر را می‌خواهد

عیسی و پرسپولیس در مسیر سال گذشته؛ این بار فولاد آل کثیر را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن پرسپولیس هنوز با مدیران این باشگاه برای همکاری در فصل آینده به توافق نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، در پایان لیگ بیست و دوم اتفاق عجیبی در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس افتاد و عیسی آل کثیر که گل‌های مهمی برای پرسپولیس زده بود و نقش مهمی در کسب سه گانه برای تیمش داشت از این تیم جدا شد.

جدایی او به تنهایی خبر باورنکردنی و عجیبی بود اما عجیب‌تر از آن مقصدی بود که عیسی آل کثیر برای خودش انتخاب کرده بود. عیسی به اصفهان رفت تا در لیگ بیست و سوم پیراهن سپاهان را بپوشد و برای قهرمانی این تیم بجنگد.

اما اوضاع برای او سپاهان خوب پیش نرفت. محمد مورایس اعتقاد چندانی به عیسی نداشت و از او چندان استفاده نمی‌کرد. از طرفی پرسپولیس هم به شدت نیاز به یک مهاجم داشت. در نهایت آل کثیر در نیم‌فصل به پرسپولیس برگشت و باز هم توانست با گل‌هایش به قهرمانی پرسپولیس کمک کند.

حالا و در حالی که پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی باز هم خوب عمل نکرده است دوباره خبرهایی درباره احتمال جدایی عیسی از پرسپولیس به گوش می‌رسد. ظاهرا امسال هم اختلاف زیادی بین درخواست مالی عیسی و پیشنهاد پرسپولیس وجود دارد. این همان چیزی است که باعث شد عیسی سال گذشته از پرسپولیس به سپاهان برود.

ماجرا این است که عیسی جزو بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نیست اما درخواست مالی او دقیقا همان مبلغی است که باشگاه پرسپولیس برای ملی‌پوشانش در نظر گرفته است. عیسی به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته است که چند باشگاه لیگ برتری حاضر هستند این مبلغ را به او بدهند.

اما مساله این است که مدیران پرسپولیس تا همین لحظه هم سفت و سخت پای سقفی که برای قراردادها در نظر گرفته‌اند ایستاده‌اند. مدیران باشگاه در جلسه با مدیران اسپانسرهای پرسپولیس به این عدد رسیده‌اند و آن را برای سقف در نظر گرفته‌اند و تحت هیچ شرایطی از آن عبور نخواهند کرد.

اصرار دو طرف این ماجرا یعنی عیسی و مدیران باشگاه روی خواسته‌شان باعث شده مذاکرات متوقف شود و به اصطلاح به بن‌بست برسد. این توقف باشگاه‌هایی را خواستار جذب عیسی هستند به فعالیت بیشتر و مذاکره جدی‌تر با او واداشته است.

حالا ظاهرا داستان دارد به همان سمتی می‌رود که سال گذشته هم رفت و البته برای هر دو طرف پیامدهای بدی داشت. اگر دو طرف واقعا قصد همکاری دارند شاید بد نباشد که ماجرای سال گذشته را مرور کنند و به هر شکلی که شده به توافق برسند. در غیر این صورت عیسی احتمالا به یک تیم دیگر می‌رود. گفته می‌شود جدی‌ترین مشتری عیسی در حال حاضر فولاد خوزستان است. 

1359