شایعه یا واقعیت؟ دوری چند ماهه عیسی آل کثیر از میادین

شایعه یا واقعیت؟ دوری چند ماهه عیسی آل کثیر از میادین

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت مصدومیت عیسی آل کثیر به چه شکل خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، آل کثیر که روز خوبی را جلوی شهرخودرو پشت سر نگذاشت، در اوایل نیمه دوم و بعد از برخورد با با بازیکن حریف، مصدوم شد و همان موقع از کادر فنی پرسپولیس خواست که او را تعویض کنند.

شدت مصدومیت آل کثیر به حدی بود که در همان مشهد شایعاتی درباره احتمال پارگی رباط صلیبی مهاجم قرمزها مطرح شد منتهی دکتر حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد که مشخص شدن وضعیت آل کثیر، بستگی به نتیجه ام آر آی دارد. در چنین شرایطی، بازار اخبار غیررسمی و شایعات درباره آل کثیر حسابی داغ است و گفته می‌شود او به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

یکی از کانال‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده که وضعیت مصدومیت مهاجم قرمزها باعث نگرانی همبازیانش شده است. البته اگر رباط او پاره شده باشد یا آسیب دیده باشد، زمان دوری آل کثیر از میادین فرق خواهد کرد.

عدم اطلاع رسانی باشگاه پرسپولیس و به خصوص تیم پزشکی این باشگاه درباره آخرین وضعیت آل کثیر هم ابهامات را بیشتر کرده و دکتر حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس به هیچکدام از تماسهای خبرنگار فوتبالی پاسخ نداد. حالا باید دید طی ساعات آینده خبر جدیدی درباره مهاجم پرسپولیس منتشر خواهد شد یا نه.

1984