اعتصاب بازیکنان استقلال؛ دومین تمرین پیش‌فصل برگزار نشد

اعتصاب بازیکنان استقلال؛ دومین تمرین پیش‌فصل برگزار نشد

پایگاه خبری فوتبالی- دومین روز تمرین استقلال برای شروع فصل جدید با اعتصاب بازیکنان همراه شد!

به گزارش فوتبالی، استقلال لیگ بیست و سوم را در حالی با نایب قهرمانی تمام کرد که در بیشتر مواقع فصل در صدر جدول بود. اما یک لغزش در بازی با نساجی مازندران باعث شد پرسپولیس به صدر برود و استقلال دیگر نتواند به صدر برگردد. اتفاقی که به معنای نایب قهرمانی آبی‌ها بود.

حالا استقلالی‌ها برای این که فصل آینده را پرقدرت‌تر شروع کنند تصمیم گرفته‌اند تمرینات پیش‌فصل را زودتر شروع کنند. دیروز اولین روز تمرینات استقلال در پیش فصل لیگ بیست و چهارم بود. معمولا در اولین جلسه تمرینی تعداد بازیکن‌ها کم است و برخی نفرات به دلایل مختلف در تمرینات روزهای اول حاضر نمی‌شوند.

دیروز هم این اتفاق افتاد و تعداد بازیکنان حاضر در اولین جلسه تمرین کمتر از تعداد انگشتان دو دست بود. البته دو بازیکن جدید استقلال یعنی میلاد زکی پور و محمد حسین اسلامی در این تمرین شرکت داشتند اما خیلی از بازیکنان قدیمی و باسابقه استقلال به دلیل این که هنوز تکلیف قراردادشان معلوم نیست به محل تمرین نرفتند.

اما امروز و در تمرین دوم اتفاق عجیب‌تری افتاد. بازیکنان امروز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حضور پیدا کردند اما بدون اینکه تمرین کنند بعد از صحبت با جواد نکونام محل تمرین را ترک کردند! ظاهرا بازیکنان خواستار دریافت مطالبات خود از فصل گذشته هستند و به همین دلیل راضی به برگزاری تمرین نشدند.

1359