میلان در انتظار پاسخ هافبک فرانسوی موناکو

میلان در انتظار پاسخ هافبک فرانسوی موناکو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان پس از مذاکره با نزدیکان یوسف فوفانا هافبک ملی پوش فرانسوی تیم موناکو حالا منتظر جواب قطعی این بازیکن هستند.

به گزارش فوتبالی، یوسف فوفانا هافبک فرانسوی تیم موناکو اصلی ترین گزینه سران روسونری برای تقویت خط هافبک است. مذاکرات با نزدیکان او از هفته‌های قبل آغاز شد و حالا با توجه به حذف تیم ملی فرانسه از جام ملت‌های اروپا، میلان منتظر جواب از سوی این هافبک ۲۵ ساله خواهد بود.

به گزارش اسکای اسپورت، در صورت موافقت یوسف فوفانا با انتقال به میلان، مدیران روسونری به سرعت وارد مذاکرات خود با موناکو خواهند شد. در ابتدا باید دید که یوسف فوفانا حاضر می‌شود از مبلغ بالای درخواستی برای حقوق خود بکاهد یا خیر.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از باشگاه‌های لیگ برتری که احتمال می‌رود باشگاه‌های آرسنال و منچستریونایتد باشند، آماده رقابت برای جذب یوسف فوفانا هستند و میلان برای جذب او باید سریع‌تر عمل کند.

یوسف فوفانا در تابستان ۲۰۱۹ از تیم استراسبورگ به موناکو پیوست. او در دو فصل اخیر یکی از بهترین‌های موناکو بوده و در دو سال اخیر به تیم ملی فرانسه نیز دعوت می‌شود. او توانسته در ۱۷۵ بازی در تمامی رقابت‌ها برای در طول ۴ فصل برای موناکو، آمار ۷ گل و ۱۵ پاس گل را ثبت کند.

۱۴۲۸