میلان هنوز از جذب یوسف فوفانا‌ ناامید نیست

میلان هنوز از جذب یوسف فوفانا‌ ناامید نیست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان به زودی اقدام اصلی خود را برای جذب هافبک موناکو صورت خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا باشگاه میلان پیشنهادی رسمی به ارزش ۱۷ میلیون یورو برای یوسف فوفانا به موناکو ارسال کرده است اما باشگاه فرانسوی آن را رد کرده و ۳۵ میلیون یورو برای انتقال این بازیکن به سن سیرو درخواست میکند. وستهام نیز دیگر تیم علاقه مند به انتقال این هافبک فرانسوی و ملی پوش است و  پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی برای فوفانا به موناکو ارسال کرده است.

یوسف فوفانا به صورت شخصی بر سر قراردادی ۴ ساله با باشگاه میلان به توافق نهایی دست یافته است و اکنون روسونری باید با موناکو برای جذب بازیکن به توافق برسد. به جز میلان و وستهام تیم های منچستریونایتد و باشگاهی دیگر از انگلیس که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد شرایط هافبک فرانسوی را زیر نظر دارند. میلان البته برای جذب یوسف فوفانا‌ همچنان پیش میرود و به زودی پیشنهاد جدیدی ارائه خواهد داد و روسونری می تواند از اراده این بازیکن برای انتقال به میلان و پایان قرارداد فوفانا در سال ۲۰۲۵ سود ببرد. به جز این بازیکن نام مانو کونه، ریچارد ریوس و لازار ساماردزیچ نیز برای تقویت خط هافبک میلان روی میز است.

یوسف فوفانا بیش از هر وقت دیگری به ترک موناکو نزدیک شده است و توافق موناکو بر سر انتقال این هافبک به یک باشگاه جدید قریب الوقوع است.

۱۰۰۹