تغییر ناگهانی در برنامه‌های هلند؛ سفر با هواپیما به جای قطار

تغییر ناگهانی در برنامه‌های هلند؛ سفر با هواپیما به جای قطار

پایگاه خبری فوتبالی - سفر تیم ملی هلند به شهر دورتموند برای دیدار مقابل انگلیس که قرار بود با قطار انجام بگیرد، به خاطر مشکلات فنی که پیش آمد لعو شد و رونالد کومان و شاگردانش با هواپیما به دورتموند سفر کردند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم های هلند و انگلیس ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سیگنال ایدونا، آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی یورو 2024 را برگزار می کنند و برنده قرار است به مصاف اسپانیا در فینال برود. 

اما قرار بود تیم ملی هلند به وسیله قطار از شهر وولفسبورگ به دورتموند بروند، اما انسداد روی ریل قطار باعث شد تا سفر آن ها متوقف شود و حالا اعضای تیم ملی هلند مجبور شدند با هواپیما به دورتموند بروند. به همین خاطر، کنفرانس خبری کومان به تعویق افتاد. 

سرمربی سابق بارسلونا درباره این حادثه گفت: "عجیب بود، اما هیچ مشکلی پیش نیامد. ما در اتوبوس مقابل هتل بودیم و هنوز حرکت نکرده بودیم. بازیکنان توانستند 2 تا 2 ساعت و نیم در هتل استراحت کنند. در غیر این صورت باید در قطار این کار را می کردند. در نهایت، سفر ما با هواپیما خیلی کوتاه تر از قطار شد و به نظرم بهتر شد که با هواپیما آمدیم. همه چیز خوب است."

4416