رونمایی جواهر بارسلونا از هدیه محبوب روز تولدش

رونمایی جواهر بارسلونا از هدیه محبوب روز تولدش

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال مهاجم تیم ملی اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن بازی این تیم و فرانسه در نیمه نهایی یورو 2024 برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم بارسلونا پس از شب درخشانش گفت:" به فینال راه پیدا کردیم و حالا مهمترین بخش برای ما باقی است: کسب جام. در شرایط مشکلی قرار داشتیم و هیچ کس انتظار نداشت که این قدر زود گل بخوریم. توپ را برداشتم و آن را شوت کردم. خیلی خوشحال هستم. سعی می کنم که زیاد به سنم فکر نمی کنم بلکه می خواهم لذت ببرم و به تیم کمک کنم. آرزوی تولدم پیروزی است. هدفم این بود که در جشن تولدم در آلمان باشم که به آن رسیده ام.  خوشحالم که به فینال راه پیدا کردیم. آرزوی تولدم برد، برد و برد است." 

لامین یامال روز شنبه تولد هفده سالگی خود را جشن می گیرد و درست یک روز بعد از آن در فینال یورو به مصاف برنده بازی انگلیس و هلند می رود. این بازی برای یامال و کل فوتبال اسپانیا خیلی خاص خواهد بود. یامال می تواند اولین جام بزرگ دوران فوتبالش را کسب کند چرا که فصل خوبی با بارسلونا نداشته است. این بازیکن می تواند ستاره تیم کاتالان در فصل آینده باشد و به نظر می رسد که بارسایی ها روی آینده این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده اند.

4125