انتقاد آتیلا حجازی از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات: با این شرایط نمی‌شود در لیگ نخبگان رقابت کرد

انتقاد آتیلا حجازی از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات: با این شرایط نمی‌شود در لیگ نخبگان رقابت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- حالا که مشخص شد آتیلا حجازی نمی تواند سرپرست استقلال شود و مجوزهای لازم برای کار او در استقلال صادر نشد، او هم به عملکرد هلدینگ و باشگاه استقلال در نقل و انتقالات ایراد گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هواداران استقلال امیدوار بودند با واگذاری تیمشان به هلدینگ خلیج فارس، تیم محبوبشان شرایط بهتری پیدا کند و در فصل نقل و انتقالات، با قدرت حاضر شود اما تا امروز نه تنها چنین اتفاقی رخ نداده بلکه هیچکدام از فعالیتهای آبی‌ها در بازار تابستانی هم تا این لحظه باعث رضایت هواداران این تیم نشده است.

این موضوعی است که آتیلا حجازی که قرار بود سرپرست تیم شود و در نهایت مجوزهای لازم را بدست نیاورد، در مصاحبه اخیرش به آن اشاره کرده گفته است:" هواداران با واگذاری باشگاه به هلدینگ خلیج فارس امیدوار بودند که تیم بسیار قوی بسته شود. حضور در لیگ نخبگان آسیا با این شرایط سخت است. اگر قرار باشد با همان تیم سال گذشته ادامه دهد نمی‌توانیم با رقبا در لیگ نخبگان رقابت کنیم، مگر اینکه بازیکن خوب خارجی بگیریم. باید نقاط ضعف سال گذشته را پوشش بدهیم تا آماده رقابت در سه جام لیگ برتر، حذفی و آسیا شویم."

حجازی در ادامه صحبتهایش، از قول نکونام درباره اینکه چرا هنوز استقلال نتوانسته کار خاصی در فصل نقل و انتقالات انجام دهد، اینطور توضیح داده است:" طبق صحبتی که با نکونام داشتم بازیکن تاپی که آزاد باشد در نقل‌وانتقالات نداریم. هواداران باید بدانند بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌های‌شان هستند. از طرفی، رقم‌ قراردادها بالاست، به عنوان مثال به بازیکنی 30 میلیارد تومان پیشنهاد داده می‌شود اما با باشگاه دیگری با رقم 50 میلیارد قرارداد می‌بندد! با این حال، باز هم می‌توان بازیکن خوب خرید. نکونام و کادرفنی‌اش تلاش‌هایی کرده‌اند ولی جذب بازیکن خیلی سخت است. از آقایان علی عسگری و احمد شهریاری می‌خواهیم به داد استقلال برسند." 

جالب است که آتیلا حجازی از هلدینگ و باشگاه استقلال، مثل روزهای گذشته حمایت نمی کند و در نهایت از نقل و انتقالات انتقاد کرده است که به هلدینگ و باشگاه و جواد نکونام برمی گردد!

1984