نظر علی پروین درباره گاریدو: مثل هندوانه دربسته است!

نظر علی پروین درباره گاریدو: مثل هندوانه دربسته است!

پایگاه خبری فوتبالی- نظر علی پروین درباره سرمربی جدید پرسپولیس چیست؟ 

به گزارش فوتبالی، خوان کارلوس گاریدو در حالی چند روز قبل و به صورت رسمی در تهران به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد که به مانند روزهای اول انتخاب اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی، هواداران پرسپولیس نظر متفاوتی درباره او دارند. عده‌ای گاریدو را یک مربی رزومه‌دار می‌دانند که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و عده‌ای هم معقتند که گاریدو انتخاب چندان خوبی برای قهرمان لیگ برتر بوده است. 

علی پروین یکی از افرادی است که اعتقاد دارد باید به سرمربی جدید قرمزها زمان داد. او در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره خوان کارلوس گاریدو، چنین توضیحی داد:" به قول ما، هندوانه دربسته است. یا خوب درمیاد یا بد. هنگام انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس، یک روز درویش به من گفت همه بازیکنان میگویند اوسمار سرمربی پرسپولیس شود. من هم گفتم اگر اینطوری است که او بیاید. آن زمان، او هم مثل هندوانه دربسته بود اما خدا را شکر توانست قهرمان شود. البته تا گاریدو بخواهد ایران را بشناسد، به 3-4 ماه زمان نیاز دارد."

گاریدو اسپانیایی که سابقه هدایت العین را هم در کارنامه دارد و تا حدودی با فوتبال حوزه خلیج فارس آشناست چندی پیش به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد تا هدایت این تیم را بعد از جدایی اوسمار ویرا که راهی لیگ تایلند و تیم بوریرام شد برعهده بگیرد. 

۹۰۹۸