حمایت عجیب از گاریدو؛ از علی پروین بعید بود!

حمایت عجیب از گاریدو؛ از علی پروین بعید بود!

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره باشگاه پرسپولیس در اتفاقی کم‌سابقه از سرمربی   اسپانیایی این تیم حمایت کرده است!

به گزارش فوتبالی، در یکی از باز‌ی‌های حساس هفته سوم لیگ برتر شب گذشته پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با دو گل فولاد خوزستان را شکست بدهد. گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه اوستون اورونوف و وحید امیری به ثمر رساندند.

این پیروزی اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم و اولین برد این تیم با هدایت خوان کارلوس گاریدو بود. تیم او در نیمه اول چندان خوب نبود اما با شروع نیمه دوم وضعیت تغییر کرد و پرسپولیس کاملا سوار بازی شد و توانست به نتیجه مطلوب برسد. 

یکی از دلایل تغییر روند بازی پرسپولیس در نیمه دوم تعویضی بود که گاریدو در ابتدای نیمه دوم انجام داد و محمد خدابنده‌لو را به جای سینا اسدبیگی به زمین فرستاد. این تعویض خط هافبک پرسپولیس را دگرگون کرد و زمینه‌ساز برتری این تیم در نیمه دوم شد.

این اتفاق باعث شد خوش‌بینی‌ها نسبت به سرمربی جدید پرسپولیس بیشتر شود. علی پروین اسطوره این باشگاه هم در اتفاقی عجیب از این مربی حمایت کرده است. او گفته: «پرسپولیس واقعا دیروز فوتبال عجیب و غریبی بازی کرد. سرعت بازی که این مربی به پرسپولیس داده بود، عجیب بود. من در فوتبال ایران چنین چیزی ندیده‌ام. خودمان هم بودیم، ندیده بودم. خدا کند که همین‌طور ادامه بدهند. البته ما برای یحیی ناراحت هستیم. من دلم می‌خواست یحیی کنار این تیم باشد، اما متاسفانه به آنجا رفته است. ولی پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. استقلال هم بد نیست و فقط حاشیه‌اش زیاد است که اگر آنها را کم کنند، خیلی خوب هستند. سپاهان و تراکتور هم خوب هستند اما پرسپولیس یک چیز دیگری بود.»

حمایت پروین از گاریدو در حالی اتفاق افتاده است که او معمولا از مربیان خارجی نه تنها حمایت نمی‌کند بلکه معمولا آن را با یک چوب می‌راند و صلاحیت و توانایی‌های‌شان را زیر سوال می‌برد. اما گاریدو بسیار خوش‌شانس است که پروین از او خوشش آمده است!

1359