هشدار جدی به سرمربی فرانسه: امباپه را نیمکت نشین کن!

هشدار جدی به سرمربی فرانسه: امباپه را نیمکت نشین کن!

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لبوف اسطوره فرانسوی به دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه هشدار داد کیلیان امباپه تنها 50% آمادگی دارد و بهتر است او را با مهاجم دیگری جایگزین کند. 

به گزارش فوتبالی، دروغ نیست اگر بگوییم ستاره جدید رئال مادرید اصلاً تورنمنت خوبی را پشت سر نمی گذارد و البته باید گفت او در بازی اول مقابل اتریش، بعد از برخوردی که با کوین دانسو داشت، بینی اش شکست و از بازی سوم مرحله گروهی به بعد، با ماسک بازی می کند. خود امباپه اعتراف کرده که اصلاً با ماسک محافظتی که به صورتش می زند، راحت نیست و نیاز به یک پیش فصل خوب دارد تا 100% آماده باشد.

به نقل از سایت گل، امشب از ساعت 22:30 تیم های فرانسه و اسپانیا از مرحله نیمه نهایی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت. فرانک لبوف به گت فرنچ فوتبال نیوز گفت: "اگر شما مصدوم باشید و نتوانید 100% آماده باشید، فقط می توانید 50% آمادگی داشته باشید، پس نباید در زمین حضور داشته باشید. وقتی نتوانید در بهترین سطح خود بازی کنید، پس نمی توانید خیلی خوب به فرانسه و حتی خودتان خدمت کنید و همچنین مورد انتقاد قرار می گیرید. فایده بازی دادن به امباپه را نمی دانم. فکر می کنم بردلی بارکولا بتواند مفیدتر باشد."

4416