غایبان پرشمار اولین تمرین استقلال؛ از سیدحسین تا روزبه چشمی!

غایبان پرشمار اولین تمرین استقلال؛ از سیدحسین تا روزبه چشمی!

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز استقلال درحالی برگزار شد که بازیکنان سرشناس آبی‌پوشان تهرانی، در کمپ ناصر حجازی حاضر نشدند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم موفق نشد به عنوان قهرمانی برسد و این پرسپولیسِ اوسمار ویرا بود که در هفته‌های آخر با تغییر شرایط، جام قهرمانی را بالای سر برد.

پس از اتمام فصل خبرها و شایعات مختلفی در مورد قطع همکاری جواد نکونام با آبی‌ها به گوش می‌رسید اما درنهایت فعلا سرمربی در سمت خودش حضور دارد و به احتمال زیاد، فصل آینده هم روی نیمکت آبی ها خواهد بود. 

آبی‌ها امروز (۱۹ تیر ۱۴۰۳) تمرینات خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کردند تا با آمادگی هرچه بیشتر وارد مسابقات شوند اما تعداد بازیکنان حاضر در کمپ ناصر حجازی از انگشتان دو دست عبور نمی‌کرد!

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، صالح حردانی، آرش رضاوند، امید حامدی‌فر و… همگی در تمرین امروز استقلال غایب بودند و جواد نکونام اولین جلسه تمرینی فصل جدید را با ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، محمدرضا خالدآبادی، سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا پشت سر گذاشت. البته گفته شده چند بازیکن هم تمرین نکردند و فقط صحبت هایی با کادر داشته اند.

باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار بازیکنان غایب است و آیا آن‌ها مرخصی گرفته‌اند یا در مسیر جدایی قرار دارند.

5793