می خواهد پیش قرمزها بماند؛ احمد گوهری گرفتار در بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس!

می خواهد پیش قرمزها بماند؛ احمد گوهری گرفتار در بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی– در شرایطی که هنوز تکلیف علیرضا بیرانوند و پرسپولیس مشخص نشده، دیگر دروازه‌بان قرمزها هم وضعیت نامشخصی دارد.

به گزارش فوتبالی، احمد گوهری که فصل گذشته به صورت قرضی در آلومینیوم توپ زد، بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشت تا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود.

تا دیروز هیچ خبر جدیدی درباره پرسپولیس و گوهری مطرح بود تا اینکه این دروازه‌بان در صفحه اینستاگرامش، خبر خداحافظی‌اش از این تیم را رسانه‌ای کرد.

ابتدا گفته شد گوهری از اینکه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند سراغ دروازه‌بان‌های دیگر رفته، حس خوبی نداشته و به همین دلیل تصمیم به خداحافظی با قرمزها گرفته است اما یک روایت دیگر هم مطرح شد که بر اساس آن، او برای ادامه همکاری، پیشنهاد 20 میلیاردی به پرسپولیس داده است که مورد موافقت درویش قرار نگرفته و به همین دلیل، بازگشت این دروازه‌بان به پرسپولیس منتفی شده است. روایتی که طبق اطلاعات فوتبالی، صحت نداشته و گوهری هیچ شرط خاصی برای پرسپولیس نگذاشته است و حتی قیمت بسیار معقول و پایینی هم به باشگاه پرسپولیس داده است.

نکته قابل توجه اینکه علیرغم پست خداحافظی گوهری، امروز حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که گوهری کماکان دروازه‌بان این تیم محسوب می‌شود و از طرف دیگر، خود گوهری هم در باشگاه پرسپولیس دیده شد.

آنطور که خبرنگار فوتبالی کسب اطلاع کرده، گوهری علیرغم انتشار پست خداحافظی در صفحه اینستاگرامش، قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرده چرا که دوست نداشته در شرایطی که علیرضا بیرانوند قراردادش را فسخ کرده، او هم از این تیم جدا شود و یک جورهایی این تیم را تحت فشار بگذارد. 

گویا جلسه امروز هم به این دلیل تشکیل شده که پرسپولیس از گوهری وقت خواسته تا تکلیف را مشخص کند و تا آن زمان، گوهری قطعا دروازه‌بان این تیم خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که گوهری فصل آینده در چه تیمی حضور خواهد داشت و آیا به همکاری‌اش با پرسپولیس ادامه خواهد داد یا از دروازه تیم دیگری محافظت خواهد کرد. گوهری فصل گذشته نمایش خوبی داشت و توانست آلومینیوم را تا نیمه نهایی جام حذفی بالا بیاورد. او در ضربات پنالتی بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک ستاره شد و پنالتی های پرسپولیسی ها را مهار کرد.

1984