ادعای خبرگزاری دولت: پرسپولیس ستاره قطری خود را به فروش رساند/ بادامکی: با جدایی عبدالکریم حسن مخالفیم!

ادعای خبرگزاری دولت: پرسپولیس ستاره قطری خود را به فروش رساند/ بادامکی: با جدایی عبدالکریم حسن مخالفیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت مدافع قطری پرسپولیس به یک ماجرای پیچیده تبدیل شده و اخبار ضد و نقیضی در این زمینه به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن که در نیم فصل دوم سال گذشته به پرسپولیس پیوسته بود، خیلی زود به مهره‌ای ثابت در سمت چپ دفاع پرسپولیس تبدیل شد و توانست نقش موثری در قهرمانی تیمش داشته باشد.

این مدافع 33 ساله که توانسته بود عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 را به خود اختصاص دهد، به دلیل یک سری حواشی و بدرفتاری با هواداران قطری در فضای مجازی، از حضور در فوتبال کشور قطر منع شده بود و به همین دلیل در یکی دو سال اخیر فوتبالش را خارج از قطر دنبال می‌کرد، اما با درخششی که در پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت، بار دیگر توجه تیم‌های قطری را به خود جلب کرد و باعث شد تحریم‌ها از روی او برداشته شود.

طی روزهای اخیر، پیشنهادهایی از سوی دو باشگاه العربی و الوکره برای جذب عبدالکریم به پرسپولیس ارائه شد که بسیار وسوسه برانگیز به نظر می‌رسید، پیشنهادهایی که مبلغ آن بین 1.3 تا 1.5 میلیون دلار عنوان شد که به نرخ امروز دلار چیزی بین 80 تا 90 میلیارد تومان می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در گام‌های اول مذاکرات با این پیشنهادهای مخالفت کرد و سعی کرد مبلغ ترانسفر را بالا ببرد. این بدان معنی بود که باشگاه پرسپولیس علیرغم اذعان داشتن به کیفیت بالای این ستاره قطری، بدش نمی‌آمد در صورت دریافت پیشنهاد مناسب او را به فروش برساند و از این راه مبلغ قابل توجهی را کسب کند.

خبرگزاری دولت، ساعتی پیش ادعای عجیبی را مطرح کرده و نوشته که پرسپولیسی‌ها سرانجام با تیم العربی به توافق رسیده‌اند و پس از چند دوره مذاکره، بالاخره تصمیم گرفته‌اند عبدالکریم حسن را به فروش برسانند.

این ادعای خبرگزاری دولت در حالی مطرح شده که معاون باشگاه پرسپولیس، کاملا خلاف این موضوع را عنوان کرده و می‌گوید باشگاه به دلیل نیازی که به عبدالکریم دارد، تاکنون با تمام پیشنهادها برای این بازیکن مخالفت کرده است.

حسین بادامکی در گفت‌وگویی که ساعتی پیش با رسانه رسمی پرسپولیس انجام داده، در خصوص جدایی مدافع قطری می‌گوید: «باشگاه‌های قطری به دلیل رفع محرومیت‌های این بازیکن در قطر، پیشنهادات خوبی به باشگاه اعلام داشتند اما بنا بر نیاز باشگاه برای حضور در مسابقات داخلی و برون مرزی، تاکنون با آن پیشنهادات مخالفت شده و این بازیکن یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که خود عبدالکریم حسن تمایلی برای ادامه کار در ایران ندارد و مشتاق است به کشورش برگردد. این بازیکن چند هفته قبل صاحب فرزند شد و هم اکنون همسر وی اصرار به ترک ایران دارد و نمی خواهد در ایران زندگی کند.

همین مسائل سبب شده احتمال جدایی عبدالکریم حسن بسیار بیشتر از ماندنش در پرسپولیس باشد و علیرغم تکذیب بادامکی، باید جدایی مدافع قطری در روزهای آینده را کاملا محتمل دانست.

7474