وینگر ملی‌پوش آلمانی بایرن مونیخ بار دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت

وینگر ملی‌پوش آلمانی بایرن مونیخ بار دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بایرن مونیخ، صبح روز دوشنبه اعلام کرد که لروی سانه با مصدومیت و احساس درد اردوی مانشافت را ترک کرده است و سریعا مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار آلمان و اسپانیا حضور لروی سانه به جای فلوریان ویرتز، یکی از نکات جالب توجه ترکیب آلمانِ میزبان بود. فلوریان ویرتز در حالی برای دومین بازی متوالی روی نیمکت حضور داشت که جایزه برترین بازیکن و بهترین پاسور فصل بوندسلیگای آلمان را دریافت کرده بود و نقش کلیدی‌ای در کسب دوگانه‌ی داخلی و بدون شکست بایر لورکوزن ایفا کرده بود.

با این حال یولیان ناگلزمن اعتقاد کاملی به لروی سانه داشت. سانه که هر ۳ بازی دور گروهی را از روی نیمکت آغاز کرده بود و به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شد، جای ویرتز را در بازی‌های حساس مراحل گروهی در مقابل دانمارک و اسپانیا پر کرد.

در دیدار مقابل اسپانیا، محدودیت حرکتی قابل توجهی در لروی سانه به چشم می‌خورد؛ او ترجیح می‌داد درگیر نشود و استارت‌های انفجاری خود را هم به نمایش نمی‌گذاشت. سرانجام، او در بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به فلوریان ویرتز داد تا زننده گل تساوی‌بخش آلمان، پا به میدان بگذارد.

پس از شکست در مقابل اسپانیا، علت اولیه تعویض لروی سانه، احساس شکستگی و درد در استخوان لگن بود. این ستاره ۲۸ ساله سریعا به مونیخ بازگشت و مورد معاینه پزشکان باشگاه خود قرار گرفت. در نهایت عامل درد او او، یک مشکل تکراری عنوان شد که در فصل گذشته و پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل رئال مادرید نیز باز هم او را اذیت کرده بود.

سرانجام، روز دوشنبه، کشاله ران لروی سانه تحت عمل جراحی قرار گرفت و این ستاره آلمانی اکنون در دوران استراحت مطلق و بدون هیچ فعالیتی ورزشی سنگین به سر می‌برد.

1428