ستاره آلمانی بایرن مونیخ به بازی برگشت مقابل آرسنال می‌رسد

ستاره آلمانی بایرن مونیخ به بازی برگشت مقابل آرسنال می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- لروی سانه در جریان دیدار بایرن مونیخ و آرسنال دچار مصدومیت شد اما گفته می‌شود این ستاره آلمانی برای بازی برگشت مقابل توپچی‌ها آماده بازی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید تا همه چیز در بازی برگشت و در خانه باواریایی‌ها مشخص شود.

یکی از بازیکنان خوب بایرن مونیخ در این دیدار، لروی سانه بود. او با حرکات تکنیکی خود در محوطه جریمه آرسنال یک پنالتی مهم برای تیمش به دست آورد و زمینه‌ساز گل دوم اف سی هالیوود در این مسابقه مهم و حساس شد.

این در حالی بود که حضور سانه در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و گفته می‌شد که در روزهای آخر به آمادگی نسبی رسیده و در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است. توماس توخل که از رقابت در بوندسلیگا ناامید شده، برای دیدار برابر آرسنال ریسک بزرگی را به جان خرید و سانه را با وجود این‌که به اوج آمادگی نرسیده بود، بازی داد.

در نیمه دوم بازی این ستاره آلمانی احساس درد داشت و همین موضوع باعث شد تا جای خود را به کینگزلی کومان بدهد. به گزارش رسانه آلمانی TZ، لروی سانه به‌خاطر مصدومیت نمی‌تواند در دیدار این هفته تیمش مقابل کلن حضور داشته باشد، اما به نظر می‌رسد روند ریکاوری او در مسیر درستی قرار دارد و می‌تواند برای بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل آرسنال به میدان برود.

1428