هایجک دوباره سپاهان از استقلال/ گودرزی عازم اصفهان می‌شود؟

هایجک دوباره سپاهان از استقلال/ گودرزی عازم اصفهان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از انتقال میلاد زکی‌پور به استقلال، حالا سپاهان به دنبال جذب حسین گودرزی از شمس‌آذر قزوین است.

به گزارش فوتبالی، حسین گودرزی دومین فصل حضور در شمس‌آذر قزوین را پشت سر گذاشت. یک فصل در لیگ یک و یک فصل هم لیگ برتر. گودرزی که عضو تیم المپیک هم بود و زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد، از جمله بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه چند تیم مطرح قرار گرفته است. گودرزی در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم پیشنهادهایی از استقلال و پرسپولیس دریافت کرد اما شمس‌آذر مانع جدایی او شد.

گودرزی چند ماه قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هوادار استقلال است و دوست دارد پیراهن این تیم را بپوشد اما به نظر می‌رسد حداقل در لیگ بیست و چهارم به آرزوی خود نمی‌رسد. میلاد زکی‌پور راهی استقلال شده و حالا سپاهان به صورت جدی‌تر پیگیر خرید دفاع چپ ۲۲ ساله شمس‌آذر است. گودرزی یک فصل دیگر با شمس‌آذر قرارداد دارد اما گفته می‌شود مذاکرات مفصلی میان مدیران این باشگاه و سپاهان انجام شده که احتمالاً منجر به صدور رضایتنامه او خواهد شد.

درباره مبلغ رضایتنامه هم چانه‌زنی‌های فراوانی انجام شده. شمس‌آذر ۲۵ میلیارد برای رضایتنامه گودرزی می‌خواهد؛ رقمی سنگین که پرداخت آن از عهده هر باشگاهی برنمی‌آید. البته یک معامله هم شاید میان دو باشگاه انجام شود. شمس‌آذر چشم به بازگشت علی‌اصغر اعرابی دارد. همان هافبک-مهاجمی که نیم‌فصل لیگ بیست و سوم راهی سپاهان شد. قرار بر این است که در قبال صدور رضایتنامه گودرزی، اعرابی به شمس‌آذر برگردد و سپاهان ۱۵ میلیارد هم بپردازد.

مذاکره میان دو باشگاه در جریان است و بعید است مانعی بر سر راه این انتقال قرار بگیرد. سپاهان که میلاد زکی‌پور را از دست داده دنبال راهی برای جذب جانشین او است. از طرفی آنها می‌خواهند کمی هم چانه بزنند تا شاید بتوانند عدد رضایتنامه را کاهش بدهند. باید دید این انتقال چه سرانجامی خواهد داشت.

گفتنی است؛ سپاهان پیش از این جواد آقایی‌پور را هم از استقلالی‌ها هایجک کرده بود، مهاجم 9 گله استقلال خوزستان که تا نزدیکی عقد قرارداد با آبی‌های تهران پیش رفت اما در نهایت مسیر اصفهان را در پیش گرفت. در صورتی که توافق نهایی میان شمس‌آذر و سپاهان حاصل شود، گودرزی را باید دومین هایجک سپاهان از استقلال در این پنجره نقل و انتقالاتی بدانیم.

7474