مدافع اسپانیایی بارسلونا از لیست فروش خارج می‌شود

مدافع اسپانیایی بارسلونا از لیست فروش خارج می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود مصدومیت رونالد آرائوخو و مشخص نبودن آینده اینیگو مارتینز، ممکن است مدیران بارسلونا از ایده فروش اریک گارسیا منصرف شوند و حداقل یک نیم‌فصل او را در تیم نگه دارند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در تابستان 2023 بارسلونا را ترک کرد، اریک گارسیا بود. مدافع اسپانیایی بارسلونا به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده برای بارسا ناچار شد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان فصل گذشته به صورت قرضی از جمع کاتالان‌ها جدا شود و به دیگر باشگاه کاتالونیا، یعنی خیرونا پیوست.

اریک گارسیا فصل نسبتا موفقی را به همراه خیرونا پشت سر گذاشت. او در طول فصل یکی از مهره‌های تاثیرگذاری تیم میشل بود. این مدافع اسپانیایی به خط دفاعی خیرونا ثبات بخشید و توانست به همراه تیمش در جمع چهار تیم برتر لالیگا قرار بگیرد، در حالی که پیش از آغاز فصل هیچکس روی این تیم حساب ویژه‌ای باز نمی‌کرد.

حالا با پایان قرارداد قرضی گارسیا با خیرونا، باید به بارسلونا بازگردد. تا چند روز پیش به نظر می‌رسید با وجود مدافعان پرتعداد و باکیفیت بارسلونا نیازی به حضور اریک گارسیا ندارد و در همین تابستان او را به فروش خواهد رساند، اما حالا شرایط طور دیگری رقم خورده است. رونالد آرائوخو در جریان رقابت‌های کوپا آمریکا دچار مصدومیت شدیدی شد که شاید چند هفته ابتدایی لیگ را به‌خاطرش از دست بدهد. از طرفی، ثبت قرارداد اینیگو مارتینز برای فصل جدید به مشکل خورده است و احتمال جدایی او نیز وجود دارد.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، با توجه به شرایط پیش آمده، شاید مدیران بارسلونا تصمیم بگیرند تا یک فصل دیگر به اریک گارسیا اعتماد کنند.

1428