معارفه گارسیا در بارسلونا؛ از امضای قرارداد تا تحقق رویای کودکی

معارفه گارسیا در بارسلونا؛ از امضای قرارداد تا تحقق رویای کودکی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی، امروز رسما به بارسلونا پیوست و زین پس بازیکن این باشگاه به شمار می رود. اریک گارسیا پیش از پیوستن به بارسلونا در منچسترسیتی توپ می زد و اکنون از منچسترسیتی به بارسلونا پیوسته است. مراسم معارفه او امروز در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا در مراسم معارفه سرخیو آگوئرو که روز گذشته در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شده بود، گفته بود که به زودی چند خرید جدید هم در همین هفته انجام خواهد داد و آن ها را نهایی خواهد کرد. اکنون اریک گارسیا هم به عنوان دومین خرید دوران خوان لاپورتا به بارسلونا پیوسته است و انتقالش رسمی شده است. پس از تست های پزشکی، اریک گارسیا پشت میز نشست و در مقابل خبرنگاران قرارداد را امضا کرد و با خوان لاپورتا دست داد.

اریک گارسیا تا پایان فصل 2025/26 با بارسلونا قرارداد بسته است. این بازیکن پیش از پیوستن به منچسترسیتی، در آکادمی بارسلونا یعنی لاماسیا بوده است و رویای کودکی او این بوده که روزی در پیراهن تیم بزرگسالان بارسلونا توپ بزند و اکنون می توان گفت که این بازیکن به رویای خود رسیده است.

او هنگام ورود به ورزشگاه نیوکمپ با پیراهن بارسلونا بسیار خوشحال بود. اکنون پس از آگوئرو دومین خرید بارسلونا هم معارفه شد.

1470