برنامه تاکتیکی میکل آرتتا برای مدافع جوان ایتالیایی

برنامه تاکتیکی میکل آرتتا برای مدافع جوان ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی باشگاه بولونیا در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد و میکل آرتتا می‌خواهد از او به شکل خاصی بازی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو کالافیوری یکی از مدافعان جوان و آینده‌دار فوتبال اروپا است. این بازیکن پیش از آغاز رقابت‌های یورو در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت، اما این مدافع ایتالیایی با درخشش در این مسابقات، توجه چند باشگاه انگلیسی را به خود جلب کرد. لیورپول، آرسنال و چلسی تیم‎‌های مطرح انگلیسی بودند که شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند که در نهایت به نظر می‌رسد توپچی‌های شهر لندن در این رقابت موفق بودند و انتقال کالافیوری به باشگاه لندنی در روزهای آتی رسمی می‌شود.

این مدافع توانایی بازی در چند پست را دارد و همین انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری در زمین، باعث شد تا میکل آرتتا بیش از پیش خواهان جذب این بازیکن باشد. خیلی از خبرنگارهای معتبر و نزدیک به باشگاه آرسنال نیز این انتقال را تایید کردند. کالافیوری با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو تا سال 2029 به آرسنال خواهد پیوست. 

به نقل از برخی رسانه‌ها، میکل آرتتا می‌خواهد از کالافیوری به عنوان دفاع چپ بازی بگیرد. گابریل ماگالاییش و ویلیام سالیبا در مرکز خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند و بعید است سرمربی اسپانیایی آرسنال بخواهد تغییری در این پست ایجاد کند. او می‌خواهد کالافیوری در جناح چپ خط دفاعی بازی کند و در هنگامی که آرسنال صاحب توپ است به مرکز میدان منتقل شود تا به خط هافبک کمک کند. پیش از این الکساندر زینچنکو در این پست برای آرسنال بازی می‌کرد.

1428