بولونیا مدافع جوان خودش را ارزان از دست نمی‌دهد

بولونیا مدافع جوان خودش را ارزان از دست نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بولونیا حاضر نیستند ریکاردو کالافیوری را ارزان از دست بدهند و سعی دارند تا حد امکان برای حفظ او در تیم خود مقاومت کنند.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو کالافیوری یکی از پدیدهای یورو 2024 بود. مدافع جوان ایتالیایی که فصل گذشته در ترکیب بولونیا خوش درخشید، با پیراهن آتزوری هم توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد تا توجه تیم‌های زیادی به او جلب شود. خیلی از کارشناسان او را با مدافعان نسل طلایی فوتبال ایتالیا مقایسه می‌کنند و اعتقاد دارند که او می‌تواند راه آن بازیکنان را ادامه دهد.

با انتقال تیاگو موتا از بولونیا به یوونتوس، صحبت‌های زیادی مطرح شد مبنی بر این‌که موتا، ریکاردو کالافیوری و چند ستاره دیگر را از بولونیا با خود به یوونتوس می‎‌برد، اما بیانکونری در مسیر جذب این مدافع جوان ایتالیایی تنها نیست و چند تیم دیگر نیز شرایط او را زیر نظر دارند. همین موضوع باعث شده تا سران بولونیا روند فروش کالافیوری را سخت کنند، چون رقابت شدیدی برای جذب او صورت گرفته است.

به نقل از برخی رسانه‌ها، بولونیا حاضر نیست کالافیوری را ارزان از دست بدهد. آن‌ها بیشتر از 40 میلیون یورو برای این بازیکن طلب خواهند کرد، چرا که باید بخشی از مبلغ انتقال را به باشگاه بازل سوییس بدهند. مدیر باشگاه بولونیا در همین باره گفت: «همه چیز بعد از یورو مشخص می‌شود؛ اما ما در هر صورت تلاش می‌کنیم تا بازیکنانمان را حفظ کنیم، مخصوصا ریکاردو کالافیوری را.»

چند باشگاه انگلیسی مثل لیورپول و آرسنال هم نسبت به خرید این بازیکن علاقه نشان دادند و در حال رقابت با یوونتوس هستند.

1428