مدافع انگلیسی منچستریونایتد در رادار وستهام

مدافع انگلیسی منچستریونایتد در رادار وستهام

پایگاه خبری فوتبالی- آرون ون بیساکا، مدافع راست منچستریونایتد که در لیست فروش این باشگاه قرار دارد، مورد توجه باشگاه وستهام یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مدیران جدید منچستریونایتد پروژه بزرگی برای قرمزهای شهر منچستر در نظر دارند. آن‌ها در گام نخست به دنبال فروش بازیکنانی هستند که دیگر از نظر ورزشی برایشان مفید نیستند و به جز چند بازیکن جوان همچون راسموس هویلوند، الخاندرو گارناچو و کوبی ماینو دیگر بازیکنان در بازار قرار دارند. یکی از بازیکنانی که در لیست فروش باشگاه حضور دارد، آرون ون بیساکا است.

این مدافع انگلیسی از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست اما نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. او در امور تدافعی به خوبی عمل کرد اما در فاز هجومی به هیچ وجه بازیکن مورد انتظار هواداران و کادر فنی منچستریونایتد نبود. او اخیرا از گالاتاسرای ترکیه هم پیشنهاد دریافت کرده است. روزنامه صباح ترکیه در این خصوص مدعی شده بود که گالاتاسرای آرون ون بیساکا را در صدر اهداف نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است. مدیران این باشگاه تصور دارند که می‌توانند کمتر از 20 میلیون یورو او را جذب کنند. آ اس رم، دیگر تیمی است که خواهان خرید این مدافع راست انگلیسی است.

به نقل از رسانه یونایتد استند، مدیران وستهام شرایط این مدافع را زیر نظر دارند و به زودی پیشنهاد خود را برای خرید او ارائه می‌کنند.

مدیران منچستریونایتد با خروج ون بیساکا باید به فکر خرید یک بازیکن جدید در این پست باشند. جرمی فریمپونگ، مدافع هلندی بایر لورکوزن اخیرا نامش حوالی باشگاه منچستریونایتد به گوش رسید.

1428